Lazım Olur Mu (Eski Cdler)
-
elimde resimde görünen eski cdler mevcut koleksiyon değeri var mdıır merak ettim onun için soruyoruym koleksiyon değeri var mı
http://img46.imageshack.us/i/dscf9793.jpg/
-
Hocam işyerinde bunlardan dolu lazım olacağını sanmıyorum ama sakla gene torun tombalaklara gosterırsın : )
-
Önce imajlarını al sonra da göm.. 1milyon yıl sonra petrole dönüşeceğiz onlarla beraber faydalı olacağız. o nesiller de bize dua edecek
-
şu pcmagazine olanı var bende, hey gidi günler, ozamanlar pcm yoktu da o cdyi alıp internet kafede denemiştim.
-
win95 i bana versene :)
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
win95 i bana versene :)
-----------------------------tamda ben isticektim :)
-
bende sürüyle var böyle cd bi poşet dolusu duruyo öyle evde :D
-
windows linux arşivim var 95 2000 lazım değilse sahipleniriz :)
-
2 ay önce bunlarında içinde olduğu 100 küsür cd-dvd çöpe gönderdim hayırlı uğurlu olsun kalabalık başka bişe deil.
-
windows 95 iyiymiş lan . elime geçse bi tane dolabın kapağına yapıştıracağım walla
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
win95 i bana versene :)
-----------------------------bende hangi sürüm bilmiyorum ama windows serisinin disketten yüklenen bi sürümü var:D ( tabi atmadıysam:DD )
