Lazım Olur Mu (Eski Cdler)
-
lepusmorris bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
win95 i bana versene :)
-----------------------------bende hangi sürüm bilmiyorum ama windows serisinin disketten yüklenen bi sürümü var:D ( tabi atmadıysam:DD )
-----------------------------windows 1.0
-
386 dx pc vardı . 4mb hardiskli. renksiz monitör. bunu önce boş havuza koyduk. çalıştırdık. sonra suyla doldurduk. duman çıktı ve sigortayı attıırdı. sonra çıkardık araziye götürdük.22 cal ile bir kaç atış yaptık kesmedi. sonra 12lik otomatiği alıp slug ve 9 lu koyarak 8 atışla kalbura çevirdik. şimdi pişmanım :D
bunun bir sürü disketi vardı prens oyunları filan ona benzer şeyler. halen elimde o disketlerden durur.
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------
elimde resimde görünen eski cdler mevcut koleksiyon değeri var mdıır merak ettim onun için soruyoruym koleksiyon değeri var mı
http://img46.imageshack.us/i/dscf9793.jpg/
-----------------------------
Maddi yönden sıkıntımı var ? -
Hocam 45lik müzeyyen senar plağı olsaydı para ederdi belkide, bildiğin dandik chip cdsi :)
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam 45lik müzeyyen senar plağı olsaydı para ederdi belkide, bildiğin dandik chip cdsi :)
-----------------------------kaç para eder :---))
-
Bu cdlerden bende 500 Tane Kadar Vardi Taa 90 li yilarindan beri biriktiriyordum topkapi bit pazari varken her gidişte alıyordum net yoktu tabii oyun program felan netle tanışınca -4-5 sene once hepsini atmaya başladım annem bir torba memlekete görürmüş orada duruyor ne günlerdi bu cdlere baktıkca demo oyunları oynadıkca mutlu oluyorduk oysa şimdi pc hakkında herşey var ama mutlu olmuyorum zevk almıyorum.
-
Başta windows95 olmak üzere windows'un patch cdleri, chip'in dergiyle birlikte verdiği cdler, bir zamanların en kral oyun dergisi Level'in verdikleri hepsi duruyor hala bende.
@ottomanmurat
Aynen hocam o demolardaki oyunları kurup oynamaya başladığım zaman dünyalar benim oluyordu. Ne zaman 99'dan 2000'e geçtik oyun dergileri yavaş yavaş piyasadan kalkmaya başladı ozaman oyun hayatımız bitti.
-
dergi cdlerini siktir et :D gerisi iş görür hatıra niyetine kalsın valla :)
