Led Tabela Yaptıracağım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shephard
    Shephard's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    Usb ile ayar atilabilen kayan yazi yapabilecegim 1.5 m ye 35cm lik bi led tabela bana kaca malolur 


    Turkey, Photographer. #socialmedia #photography #videography #interior #architectural #food #lifestyle #fashion #product #aerial #drone
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    Shephard bunu yazdı

    Usb ile ayar atilabilen kayan yazi yapabilecegim 1.5 m ye 35cm lik bi led tabela bana kaca malolur 

    160x32 cm çift sıra halinde 10 adet panel gider 

    panelin adet fiyatı 26 lira 26 x 10=260

    içindeki kart 30 lira 

    içidenki 5 volt trafo 35 lira

    kasayı da ortalama 45-50 lira desen 375 lira ortalama maliyeti var 

    dışarda adamlar domuzdan kopardığım kıl kardır misali iş yapıyorlar 600-750 arası yaptırabilirsin normal şartlarda 

     

    edit: led tabela demişsin ben kayak yazı olarak hesapladım müdür haberin ola ....

    kabadayi09 tarafından 05/May/14 11:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shephard
    Shephard's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    Hala birinden bilgi almak istiyorum , 160 32 , 128 32 boyutlarda kayan tabela


    Turkey, Photographer. #socialmedia #photography #videography #interior #architectural #food #lifestyle #fashion #product #aerial #drone
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Shephard bunu yazdı

    Hala birinden bilgi almak istiyorum , 160 32 , 128 32 boyutlarda kayan tabela

    160*32 : 10 panel 600 tl filan
    128*32: 8 panel 500 tl 

    herşeyi hazır şekilde montaj hariç

    kaygusuz tarafından 20/May/14 19:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    juniourfalcon
    juniourfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    lazım olacak çizik

Toplam Hit: 2056 Toplam Mesaj: 16