folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Libreoffice - Açık Kaynak Ofis Yazılımı



Libreoffice - Açık Kaynak Ofis Yazılımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Oracle, Openoffice.org u satın alınca, açıkkaynak tarafından tepki olarak openoffice.org forklanıp libreoffice geliştirilmeye başlandı.

    Açıkkaynak cephesinden tepkiyi gören Oracle de, Openoffice.org u Apache Vakfına devretti...

    Apache Vakfı şu an Openoffice üzerinde çalışmaları devam ettiriyor. Gelecek sene yeni bir sürüm Openoffice.org gelebilir..

    Libreoffice Türkçe sayfası : http://tr.libreoffice.org/

    Openoffice Sayfası : https://www.openoffice.org/ (Sol üstte Apache yazısına dikkat! :)


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    dhmm bunu yazdı

    Arkadaslar IBM in Lotus Symphony si de var... Free o da iyidir kullanabilirsiniz..

     

    hocam yalnız türkçe desteği yoksa rağbet görmez


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Libre Office 3.6.3 versiyonu yayınlandı

    http://tr.libreoffice.org/download/


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    lotus semphony için ibm id verebilecek birisi var mı?


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    2 yıldır falan kullanıyorum once open la sonra libre ile. oldukca hızlı kullanıslı ama halen bir ms office kadar kolay degil.

    ms office ile hic bilmesem bile bi 2 li sütun cekip formatlayıp odev yazmak oldukca kolay.kolaydan kastım aradığın şeye cok rahat erismendi.librede bu biraz  vasat gibi.ayarlarda bazen yapmak istedigim seyi bulamıyorum.ben kullana kullana alıstım ama yeni baslayan birisi icin hos olmayabilir.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    skıntı su microsoft officenin tum uzantılarını adam gibi acıp düzenledikten sonra tekrar microsoft office ile adam gibi acabiliyomuyuz ?


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Daha bugün bir videoda gördüm, nedir ne değildir diye bir araştırayım dedim ama sonra unuttum. Şimdi indirdim, kurup kurcalyım biraz. Mx0tbt nin sorusunun yanıtını ben de merak ediyorum.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek

    Msdn office 2007 çekin serialle aktifleştiriliyor . Bana bu program çok hantal gelmişti 40 saat işlem yapmıyor


    Gimme Some Tits
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    3 gündür deniyorum da gerçekten boktan ve vasat, bu vesileyle salaxy note2 almaktan da vazgeçtim, win7 - 8 li simli tablet inceliyorum.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
Toplam Hit: 2141 Toplam Mesaj: 20