Lincoln Resmen Aslan!!! [Müjde]
-
Galatasaray uzun zamandır uğraştığı transferde mutlu sona ulaştı. Schalke'nin müthiş Sambacısı Lincoln dün akşam saatlerinde resmen Aslan oldu.
16.06.2007
Pazartesi İstanbul’da
Galatasaray’da Lincoln sevinci... Haftalardır Schalke’nin ünlü yıldızını transfer etmek için uğraşan Sarı-Kırmızılı ekip, dün akşam saatlerinde Almanya’nın Duisburg kentindeki Hotel Land Houshilser’de yapılan toplantıda Schalke’yi ikna etmeyi başardı. Daha önce Brezilyalı yıldızla transferi için her konuda anlaşıp, el sıkışan yönetim Alman ekibiyle de bonservis bedeli olarak 4 milyon Euro’ya anlaştı. Transferi Galatasaray Futbol A.Ş. Genel Müdürü Adnan Sezgin sonlandırırken, ünlü yıldızın pazartesi günü Türkiye’ye gelmesi bekleniyor.
CD hazırlanıyor
Sarı-Kırmızılı taraftarların uzun zamandır beklediği müjdeli haberin İstanbul’a ulaşması en çok başkan Özhan Canaydın’ı sevindirdi. Lincoln’ün alacağı para açıklanmazken, yıldız futbolcunun ticari olarak da Galatasaray’a fayda sağlaması için çalışmalara başlandı. Lincoln’ün forma satışlarında patlama yapmasını bekleyen Galatasaray Yönetimi’nin, ayrıca Schalke-Fenerbahçe karşılaşmasında Breziyalı yıldızın Sarı-Lacivertli futbolculara attığı çalımları ve yaptığı hareketleri içeren bir CD’yi de mağazalarında satışa sunmaya hazırlandığı öğrenildi.
Yalçın DÜMER
Lincoln kimdir?
Adı: Cassio de Souza Soares
Lakabı: Lincoln
Pozisyon: Orta saha
Ülkesi: Brezilya
Yaş: 28
Boy: 1.77
Kilo: 71
Takımı: Schalke 04
Kariyeri:
Schalke 04: 83 maçta 20 gol
Kaiserslatern: 53 maçta 12 gol
Atletico Minerio: 50 maçta 4 gol
Fanatik -
imza atmadan asla kesinlkle inanmam :D
-
schalke - fenerbahçe maçından beri hayranım kendisine :)
şaka bi yanada schalke'nin evinde leverkusene yenildiği lig maçında izleme fırsatım olmuştu kendisini.zaten schalke'de 10 numaraydı lincoln yanılmıosam.derinlemesine pasları, oyun kuruculuğu flan hoşuma gitmişti.ii oldu bu transfer ii :)
valla ne yalan sölim bu basiretsiz yönetimden ben bu transferi hiç beklemiodum ve inanmıodum ama yaptılar hayret dorusu.yinede ben imzayı görmeden direk umut bağlamak istemiyorum :) -
bu bütçe ile galatasaray :) lincolnude ribery gibi kacırır demedi demeyin görürsünüz....
Song parasını isetdi die maclara cıkarmadılar adamı :D daha ne olsun hangi futbolcuya para vericek :D
-
Eyvallah.. Umarım doğru bir haberdir...
-
bu yönetimden beklemiyodum valla:) Hayirli ugurlu olsun Cimbom camiasina..4,4 milyon euro u nerden bulmus bizimkiler :)
bu arada fb ronaldo ile görüsmeler yapiyormus... uctukca ucuyor Türkiye ligi beaaaa::)
-
resmi sitede bole bir haber daha yok ???
-
Hagi'den sonra bi turu doldurulamayan 10 numara pozisyonuna alinabilecek en iyi adami aldilar.
galatasaraya cok buyuk katki saglar ama $oyle de bi durum var schalkede besledigi forvetler Halil, Sand, Kuranyi
galatasarayda besleyecegi adamlar Hasan Kabze, Necati, $aban. Onunla oynayabilecek sadece Umit Karan var.
okuduguma gore mondi'nin yerine kaleci alinmayacakmi$, Aykut ve Fevzi ile devam edilecekmi$.
orta sahaya cok iyi bi adam aliyosun ama senin kalecilerin milli takimda bile deil.
Boyle bi takima Lincoln'u getirmek LPGli $ahine ferrari motoru takmak gibi
-
@gladio hocam:
abi öle diyosunda aykutta görev verildiginde başarıyla cıkıo koruyo kalesini aslanlar gibi... tabi ki mondragon kadar iyi degil bu bariz bi gerçek ama öyle küçümsemeyelim fener volkan denen odunu adam ediyosa bizde aykutu adam ederiz.. ki aykutun suan ki potansiyeli volkanın maclara ilk 11de cıktıı zamanlardaki potansiyelinden daha yüksek..
-
işte bu bee şampiyon galatasaray bakın görün carlosu nası ayğında döndürüyor
-
Yönetim Gerçekten Muhteşem Bi Transfer, YaptıLincoLn Süper Bir Oyuncu ;) Kadıyköyde Fenere Kök Söktürmüştü.. Zaten O Maçtan Beri Adama Karşı Bi Sempatim Var. ZamanLa Takıma Ayak Uydurduğunda, Hagi Kadar oLmasada Takıma Çok FaydaLı oLacağına Can-i GönüLden İnanmaktayım!.. Şampiyon Cimbom!
