Lincoln Resmen Aslan!!! [Müjde]
-
Sevindim bu habere
-
Samurayım gitti ama genede iyi transfer sevindim dorusu:)
-
o zaten herşeyi çok iyi bilir. m.k
lincolu galatasaraya getirmek ferrariye şahin motoru takmak gibiyse.
febeye roberto carlosu getirmek. dinsize imandan bahsetmek gibi bişey olur
-
http://www.galatasaray.org/ var ben gördüm =)
-
Kariyeri:
Schalke 04: 83 maçta 20 gol
Kaiserslatern: 53 maçta 12 gol
Atletico Minerio: 50 maçta 4 golsiz karan verin kardeşler hayırlı olsun ama çokda iyi bir ıyuncu olduguna inanmıyorum 36golü zor atmış a.q nese hayırlısı:D
-
Lordvader adam çok iyi bi oyuncu .Gol bakımından Bakma Adam harika oyun kuruyo Cok iyi paslar atıyo:)
-
hayırlara vesile olması dileğiyle....
lincoln oynayısını begendim futbolculardan biri süper ligde oynaması gurur verici bnm için
-
galatasarayımıza hayırlı ve uğurlu oolsun.
-
Öncelikle Galatasaraya hayırlı olsun diyim çok yetenekli bi oyuncu aldılar ama şunu da unutmamak gerekir ki Lincoln çok sorunlu bir futbolcu. schalkenin en sorunlu futbolcusu, schalkede zaten elinden çıkarmaya bakıyodu Lincolnü. Sene içerisinde bi maçta (hangi maç olduğunu hatırlamıyorum) rakibine yumruk attı diye 5 maç ceza yiyen bir oyuncu.
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------Kariyeri:
Schalke 04: 83 maçta 20 gol
Kaiserslatern: 53 maçta 12 gol
Atletico Minerio: 50 maçta 4 golsiz karan verin kardeşler hayırlı olsun ama çokda iyi bir ıyuncu olduguna inanmıyorum 36golü zor atmış a.q nese hayırlısı:D
-----------------------------adam forvet deilki forvet arkası(AMC) pas daıtıo orta sahanın her yerinde oynama kapasitesi varmış vallaha bu sene türkiye ligi çoşacak :D
