folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Linux Kullanabilmek Ne Kadar Önemli?



Linux Kullanabilmek Ne Kadar Önemli?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Linux'un kurumsal anlamda ki önemini tartışmaya bile gerek yok.İlgiltere aklıma geldi şuan ama çoğu ülke açık kaynak teknolojilere yöneliyorlar ve maliyeti çok büyük ölçüde düşürdüklerini söylüyorlar.

    Desktop kullanımında bocalamışsınız.Ekran kartımdan tam verim alamıyorum film izlerken bile hissediyorum diyen kişilerle veya bi sorun oluyor kayboluyosunuz diyenlerle tartışılacak birşey değil bu.BUgün herşeyi web tarayıcılardan halleder hale geldik.Her hizmet online oluyor.Bulut tartışmaları heryerde.3-5 tane genç hangi işletim sistemini kullanıyor bunun ne önemi var? 

    Hızlı,güvenli,kararlı ve benim ihtiyacım olan herşey var.Biz faniler için açık kaynak iyi birşey (: lisans crack serial keylogger virüs gibi dertler yok. (virüs konusunu anlatmaktan sıkıldı millet) Kullanılmasa bile desteklenmeli.

    Herkesin kendine göre nedenleri vardır hangi OS'u kullanıyorsa kullansın.Linux kullanmak bilgisayara hakimiyeti artırır bu yüzden yararlıdır,bilişim anlamında öneminden çok tüketim toplumu açısından önemli olduğunu düşünüyorum.Bugün birçok ücretli yazılıma karşı kulandığımız alternatifler bunlar.Bilişim anlamında yararı için sunucu yönetimi,sunucu kurulumu,ağ yönetimi gibi konularla da ilgilenmek gerekiyor.

     

Toplam Hit: 5584 Toplam Mesaj: 32