folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Linuxla İlgili Değişik Yararlı Bilgiler



Linuxla İlgili Değişik Yararlı Bilgiler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hypnot1c
    hypnot1c's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2008
    Erkek

    konunun takipçisiyim


    Nerde o eski minecraftçılar. Unutulmadın X3uqM4 - Tahribatın yanlışlıkla banlanmış en bahtsız müridi. Böyle bir şans nasıl olabilir ? Banlanmış bir üyenin login olmaya çalıştığındaki IP sini sen kalk 1 gün sonra tahribata girerken nasıl denk geldiyse onun IP siyle gir. Bunu bir admin görsün fark etsin ve AB ban ı al şaka gibi :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    Donma problemi: masaüstü donduğu takdirde bilgisayarı yeniden başlatmayın ctrl + alt + backspace tuşlarına aynı anda basın. sadece masaüstünü yeniden başlatın :)


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    balik_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Donma problemi: masaüstü donduğu takdirde bilgisayarı yeniden başlatmayın ctrl + alt + backspace tuşlarına aynı anda basın. sadece masaüstünü yeniden başlatın :)


    -----------------------------

    ufak bir olay :

    ubuntuda (gnome) bunu aktif etmeniz gerekiyordu , sanıyorum çoğunda gerekli

    http://i51.tinypic.com/6ritmc.png

    burda gösterdim; sistem/seçenekler/klavye 

    kısmından girip ordaki seçeneği aktif etmeniz gerekebilir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    http://sourceforge.net/projects/mac4lin/

    ubuntu için kullandığım mac temasını isteyen varsa (mac4lin) yukarda.Daha başka neler indirdim ?

    Şunlar falanh mevcut ama hangisinden ne indirdiğimi hatırlamıyorum.Bende olan dosyaları vericem size.

    alttaki bar docky vardır.Synaptic'te mevcut.

    bendeki dosyaalr :http://www.fileserve.com/file/gG2B3Hb

    FAkat mac4lin temasıydı.

    Nasıl kuracaksınız ?

    Önce dosyaları çıakrtın.Daha sonra

    Mac4Lin_modified_theme.tar.gz

    bunu çıkartın (sağ tıkla buraya çıkart)

    MAsaüstüne gelip, arka planı değiştircem deyip, tema kısmına gelin.Yükle vardır.

    GTK Metacity Theme

    klasöründekileri yükleyin.

    Mac4Lin_Icons_modified.tar.gz

    kısmında da iconlar mevcut.

    onu da yükleyin.

    Yüklerken direkt olarak tar.gz üstüne tıklayın.

    --

    Şunlarda var

    http://gnome-look.org/content/show.php?content=108478

    http://www.howtoforge.com/mac4lin_make_linux_look_like_a_mac

    http://gnome-look.org/content/show.php/Mac4Lin+Leopard+Emerald+Theme?content=68409

     

    resim:

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    Touchpad ve mouse ile ilgili sıkıntılar

    Tekerlek ve kaydirmayi acmak icin Preference- Mouse ile ayarlama yapabilirsiniz.

    En onemlisi Eger Windows yada baska sistemden restart atip linuxa gecince Usb Mouse larda tekerlek sapitiyor.

    Tek cevirme ile sayfanin yarisina geliyor.

    Cozumu ise USB yi cıkarip bi daha takın :D .

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    zumsuk hocam paket yöneticinden docky kurdum ama programlarda görünmüyor. alt+f2 yapıp docky yazıp çalıştır dedim tepki vermedi. neden acaba ? eksik paket mi var acaba, grafik ekranda birşey görünmüyor.

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    Linuxta mouse sıkıntısı çekenler mint e yönelebilirler sağdaki slider neyin üstüne gelirse gelsin çalışıyor ses açma kapama işlevinde bile :) + duyduğum kadarıyla ubuntuya göre daha kararlı bi sürümmüş ubuntu ar-ge kısmında bunlar görsellik ve kararlılık kısmında olunca mint daha kullanışlı olmus


    Si vis pacem para bellum.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Benden de size bir program : Dropbox

     

    sudo apt-get install dropbox ile kurabilirsiniz. Program ister windows, linux bilgisayarlarınızda isterseniz mobil, ipod, iphone , android ne isterseniz hangi platformda olursanız olun 2GB lık bir alanı hepsiyle paylaşmanızı sağlıyor. Videosu;

    http://www.youtube.com/watch?v=OFb0NaeRmdg


    http://yigitdemirag.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Terminalde bir programı çalıştırdıgınızda eger çalışması çok uzun sürüyor yada sniffer,monitorining aracları gibi sürekli çalışıyor ve yeni bir komut yazamıyorsanız veya terminali kapattıgınıda programda kapanıyorsa 2 yöntem var

    1)komutun sonuna & işaretini ekleyin tshark &

    2)Screen komutunu kullanınız: screen <kullanılıcak komut>


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    teşekkürler zumsuk hocam :=)

Toplam Hit: 3848 Toplam Mesaj: 27