Lise Tercihleri Hakkında
-
benim yaşıtlarımda biri daha :D , banada lazım şu tercih yardımı ankara içi varsa mürit mesajlaşabiliriz :D
-
hacı ben de geçen sene girdim de siz de sistem epey değişti galiba
-
bence sen okulların ismi yaz bir değerlendirmesini yapalım
-
Puanın iyiyse sosyal bilimler lisesi'ne git, eşit ağırlık üzerine eğitim veriliyor hem de kalitelidir.
-
bahçelievler lisesine gidebilirsin
-
Lightsaber bunu yazdı
hacı ben de geçen sene girdim de siz de sistem epey değişti galiba
içine sıçtılar sistemin
-
efsaneburak bunu yazdıLightsaber bunu yazdı
hacı ben de geçen sene girdim de siz de sistem epey değişti galiba
içine sıçtılar sistemin
puanlar ne alemde? yükseldi diye duydum eskiden 480 olan yer şimdi 490 la filan zor giriliyormuş doğru mu
-
ne çok yaşıtım mürid varmış :D bu sene bende liseye gidicem :D
-
imzanı göster panpa yeter,istediğin yere alırlar seni.
Exael tarafından 18/Tem/14 00:21 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam hangi okula gidersen git ortalama yapmaya bak
