Lise Tercihleri Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsaneburak
    efsaneburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2013
    Erkek

    benim yaşıtlarımda biri daha :D , banada lazım şu tercih yardımı ankara içi varsa mürit mesajlaşabiliriz :D


    wAreX!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

    hacı ben de geçen sene girdim de siz de sistem epey değişti galiba


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BEDB1N
    BEDB1N's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    bence sen okulların ismi yaz bir değerlendirmesini yapalım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hurferus45
    hurferus45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    Puanın iyiyse sosyal bilimler lisesi'ne git, eşit ağırlık üzerine eğitim veriliyor hem de kalitelidir.


    https://soundcloud.com/arestahasan << Hasan GÖNÜLTAŞ >>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    K4R4B4S4N
    K4R4B4S4N's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    bahçelievler lisesine gidebilirsin

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsaneburak
    efsaneburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2013
    Erkek
    Lightsaber bunu yazdı

    hacı ben de geçen sene girdim de siz de sistem epey değişti galiba

    içine sıçtılar sistemin


    wAreX!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek
    efsaneburak bunu yazdı
    Lightsaber bunu yazdı

    hacı ben de geçen sene girdim de siz de sistem epey değişti galiba

    içine sıçtılar sistemin

    puanlar ne alemde? yükseldi diye duydum eskiden 480 olan yer şimdi 490 la filan zor giriliyormuş doğru mu

     


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GokhaN
    GokhaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2013
    Erkek

    ne çok yaşıtım mürid varmış :D bu sene bende liseye gidicem :D


    kıl olan yer kaşınır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Exael
    Exael's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2011
    Erkek

    imzanı göster panpa yeter,istediğin yere alırlar seni.

    Exael tarafından 18/Tem/14 00:21 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Hocam hangi okula gidersen git ortalama yapmaya bak

Toplam Hit: 2344 Toplam Mesaj: 28