Locker'den Paypla'a Para Aktarımı.?*?
-
MMB bunu yazdı:
-----------------------------
AntiSeptiK bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
şu dandirik t-shirt dışında ürün alabilen varmı lockerz da
-----------------------------Ahaha bana onu da yollamadılar 3 ay oldu :D
yanlız shop olayı harika olmuş, ptz ler uçmuş ama eğer gerçekse şahane
-----------------------------
shop olayından sadece US yararlanabiliyor. uluslararası olsaydı iyi olurdu. benim tavsiyem siz lockerzi sakin sakin takip edin ve puan kasın. bazı günler x2 ptz veriyor. o günleri bekleyin video izlemek için. ilerde daha iyi şeyler olacak dağıtım hakkında sanırsam. bende 2700 puan oldu halen kasıyorum. gerçi geçen dağıtımı 15 dk ile kaçırdım ya :/
-----------------------------shop'tan US ların z listleri yararlanıyor bazı ürünler fresh out olmuş bile baggu falan :d , bendede 3000 civarı var geçen dağıtımda elektronik hemen bitti iMAC ile termos bide paypal 25 vardı ben girdiğimde , tshirtler duvar kağıtları vardı almadım hiçbirini.Shop'taki ürünlerin ptzleri artmış normal redeem'e kaldık yine x10 yapmışlar resmen mesela ps3 , 33369 ptz mi neydi shopta bide kargo parası için 200 ptz veriyorsun : ) , ama değişik bi olay var shoptaki ürünler alışveriş sonuçta gift olarak yollanmaycak gümrükten bize girermi para ? yoksa shoptaki ürünlerin fiyatlarını ptzlermizle 200 dolar a kadar düşürsek mesela ps3 ü :d 200 dolara düşürsek gümrükten sorunsuz geçermi 200 dolar diye acaba ?
