Logitech X540 Hakkında
-
x540 almayı planlıyorum x530 arasında ne fark vardır kullanan deneyen referans verecek varmıdır ses nasıl kullanan bilgi verirse cok iyi olur
-
hocam kumandadan başka wooferın dizaynı farklı bende x530 war geçen aldım gayet güzel öneririm bunu evde kullancaksan yetiyor bu
x530 un sesi güzel baslarıda iyi memnunum ama tek kötü yanı var x540 larda varmı bilmiyorum birisi prizi kapattıgında hemen etkilenip saniyelik cızırtı yapıyor fazla kafaya takılcak birşey değil :D
-
fazla fark yok fiyatları ve görünümleri farklı bence
-
kolonların kabinleri demir ve mix olayı var fark olarak aradaki 60 tl sesini denemedim
-
Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------
kolonların kabinleri demir ve mix olayı var fark olarak aradaki 60 tl sesini denemedim
-----------------------------ben microlab alıcakdım kalmamışdı o modeli ucuz diye aldım güzel yani alabilyiosan microlab al aslında acayip şahane onlar
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------
kolonların kabinleri demir ve mix olayı var fark olarak aradaki 60 tl sesini denemedim
-----------------------------ben microlab alıcakdım kalmamışdı o modeli ucuz diye aldım güzel yani alabilyiosan microlab al aslında acayip şahane onlar
-----------------------------o nedir link verirmisin x540 alacaktım teşhir ürünü kalmış sadece
-
teşhür ürünü alacağına x530 al. arkadaşımda var gayet memnun.
-
http://www.vatanbilgisayar.com/microlab-fc-730-fc-730-5+1-speaker/productdetails.aspx?I_ID=33939
http://www.vatanbilgisayar.com/search.aspx?text=microlab
MICROLAB
MC_SOLO7 STEREO AMPLİFİKATÖRLÜ 2.0 AHŞAP SPEAKERen üsttekini alcakdım kalmamıştı solo7 de güzel diyorlar
-
Bn x540 kullanıorum. tek sorunum vardı laptopra arka ikiden sesler 5.1 yapınca ses kötü geliodu. aradım yenisini yolladılar oda aynıydı sonradan fark ettimki bi sorun olduğunu anladım 3dişi var pc ye girmesi gereken bnde bunu 3ünü tek girişe bağlayan aparat aldım ve laptoptan müthiş perpormans alıorum. kumandasında bas ayarı filn var kablolarıda uzun . ben tavsiye edeerim şahsen. memnun kalırsın baslarda filan gerçekten güzel tam yerinde atıyor ne yavaş ne hızlı müzği takip ediyor

-
logitechten şaşman 6 sene kullandım 5+1 sistemini bir sorun cıkmadı sattım 100 tl ye şimdi yenisini almayı düşünüyorum oda logitech olacak dün teşhirde z 5500 sesini dinledim gercekten cok mükemmel yıkacaktı ürün standlarını parasıda iyi 590 tl şimdili,k 540 la idare edeyim diyorum daha sonra onu alırız teşekkürler bilgi için
-
Z 5500 bi ara 350 tlydi arada bazı mağazaşarda fiyatını indiriyorlar. Takkip et. bende şuanda 2 tane x540 var ikside süper yani logitechten şaşma derim alırsanda x540 al. bn bnmki bozuldu dedim bana şunu yap filn dediler yaptım olmadı hemen yenisi yolladılar irlandadan. hatta telefondaki bana z 5500 yollayalım buda sorun olursa dedi ama arkaşlarına sormuş elinde x 540 var diye yollayamadı müşterisine düşünen bir firma :D
