Logitech X540 Hakkında
-
eskisini geri alıyorlar mı nasıl yenisini gönderiyorlar hayret enteresan memnuniyete bak burda kapı komsundan alsan bir sürü rezillik :) 350 olsa z5500 hemen alırım hiç düşünmeden
-
Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------
eskisini geri alıyorlar mı nasıl yenisini gönderiyorlar hayret enteresan memnuniyete bak burda kapı komsundan alsan bir sürü rezillik :) 350 olsa z5500 hemen alırım hiç düşünmeden
-----------------------------yok eskisini geri almadılar oda bende kaldı. acelen yoksa sitleri filn takip et çnkü 350 ye indi yani ses sistemim olmasa alırdım ama gerek yok bana yetiyor x540
-
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------
eskisini geri alıyorlar mı nasıl yenisini gönderiyorlar hayret enteresan memnuniyete bak burda kapı komsundan alsan bir sürü rezillik :) 350 olsa z5500 hemen alırım hiç düşünmeden
-----------------------------yok eskisini geri almadılar oda bende kaldı. acelen yoksa sitleri filn takip et çnkü 350 ye indi yani ses sistemim olmasa alırdım ama gerek yok bana yetiyor x540
-----------------------------
Hangi siteleri takip edeceğiz? Bilgilendirirsen sevinirim. -
bu logitech in beleş yollayan numarası hangisi ?
-
arkadaşlar eğer elektronik müzik dinliyorsanız Logitech'ten şaşmayın derim. 2 yıl kadar 2+1 'ini, ve 3 yıldırda x540 kullanıyorum. o küçücük 2+1 den bile deli gibi bass geliyor. fakat, bass yerine tizz'den verim almak istiyorsanız creative tek markadır. dinlediğin müzik türüne göre bu 2 markadan tercihini yap..
-
5 buçuk seneye yakın bir süredir x540'ı kullanıyorum şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım, memnunum
