Logitech Z5500 5.1 Gumus - Siyah
-
Hocalar LOGITECH Z5500 5.1 GÜMÜŞ-SİYAH almayı düşünüyorum ,elimdeki cihazı belgium'a gönderdiğimden dolayı yalnız eol bir ürün olduğu için bulmakta oldukça zorlanıyorum hızlıal'da var yalnız fiyatı oldukça köstürmüşler varmı ankarada bildiğiniz bir yer internette rastladığınız?
-
logitech ise gözü kapalı al :D
-

-
zaten wardı evde hocam :D alacamda piyasada yok zaten :)) hızlıal'da var dediğim gibi fazla köstürmüşler
-
Köstürmüşler dediğin fiyat ne kadar hızlı alda, orijinal sitesinde 399.99 $ mış bu fiyata pahalı diyorsan ses sistemlerine bakma bile,
-
robinson amca senin kadar zengin değilim ama :( k.bakma
Sanal Market'de şu an itibarı ile bitti yakalayamadım ne yazıkki :(
-
100 $ zamlanmış orijinal sitesindeki fiyattan daha ne kadar aşşağı almayı bekliyordun, amacın üzüm yemek mi bekci dövmek mi şimdi kaçırdığın fiyata bile alman zor demek ki neymiş fazla açgözlü olmamak gerekmiş bazen, 3 e 5 e bakmayıp hemen alacakmışsın bu ticaretin bir kuralıdır ve burada ilk kez dile getiriyorum,
-
abi kusura bakma senin gibi olamadım stokta kalmamış aradım ve öğrendim bugün bittiğini buradaki herkez senin yada benim yalancı olduğunu salladığını biliyor uzatma uza konudan
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
abi kusura bakma senin gibi olamadım stokta kalmamış aradım ve öğrendim bugün bittiğini buradaki herkez senin yada benim yalancı olduğunu salladığını biliyor uzatma uza konudan
-----------------------------Tabiki kimse kimse gibi olamaz ama ben yalancı değilim hayatta da yalanla dolanla işim olmaz, nedendir anlamıyorum ve bilmiyorum böyle yaptığını, ama sürekli bana her konumda ya da konunda senden fakirim senin gibi olamam deyip duruyorsun kendini bu kadar aşşağılamana gerek yok benim karşımda, oysaki tek niyetim sana yardım etmek seni aydınlatmak eğer istersen kullanmadığım atıl şekilde bir köşede duran creative ses sistemini sana düşük bir ücret ile göndere bilirim artık pc de film izlemiyorum dizüsütünü tv ye bağlıyorum oradan izliyorum zaten oyunla moyunla işimde olmuyor artık, sanada tavsiye ederim bak, güzel bir full hd tv al birde dizüstü sadece bir kablo ile işini çöz çok fazla kablo sıkıntı veriyor bana sesde yeterli geliyor eğer istersen sana kullandığım sistemimi gösteririm akşama,
-
sana varya sadece gülüyorum bu gösteriş merakına neyse hadi işine git gösterişini etrafındaki yaverlerine yap :D yazık ya sana
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
sana varya sadece gülüyorum bu gösteriş merakına neyse hadi işine git gösterişini etrafındaki yaverlerine yap :D yazık ya sana
-----------------------------Terbiyesizleşme gösteriş merakım yoktur doğru ve aydınlatıcı bilgiler vermeye çalışıyorum elimden geldiği kadar ayrıca yaverlerim kimmiş hem neden yazık bana çok şükür sağlıklıyım gencim mutluyum istediğim herşeye sahibim,
