Logitech Z5500 5.1 Gumus - Siyah
-
http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?categoryid=256&productid=bd7017
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?categoryid=256&productid=bd7017
-----------------------------dün aldık bugün stoğa girdi a.q oda güzel la
-
Az önce gördüğüm bi araştırmaya göre ses sistemi sessiz konumda dahi olsa yaklaşık 35W güç tüketmesi.
Yani bi tasarruflu ampulun yaktığından daha fazla.
Bu ses sistemi piyasada çok tutulan iyi bi model olduğundan belirtmek istedim.
Kaynak:http://www.pclabs.com.tr/2008/09/09/guc-testi-hangi-cihaz-ne-kadar-guc-tuketiyor/
-
real_agabey bunu yazdı:
-----------------------------
Az önce gördüğüm bi araştırmaya göre ses sistemi sessiz konumda dahi olsa yaklaşık 35W güç tüketmesi.
Yani bi tasarruflu ampulun yaktığından daha fazla.
Bu ses sistemi piyasada çok tutulan iyi bi model olduğundan belirtmek istedim.
Kaynak:http://www.pclabs.com.tr/2008/09/09/guc-testi-hangi-cihaz-ne-kadar-guc-tuketiyor/
-----------------------------güzel bir yazı üstüne tanımam ama sistemde
-
hayırlısı olsun ailemize katıldın hocam:D ses kartın ne :) oda önemli :)
-
Zafer Plaza`da (Bursa) bu mereti test ettirdim, yanımda arkadaş var ben yüksek ses müziğe alışınkınım çocuğa verdirdim sesi. Son ses çaktı, ben öyle kolonları kontrol ediyorum meğer bütün mağaza dönmüş bize bakıyıor. Arkadaş dürtüyor beni hacı hacı millet bize bakıyor kıstır şunu :D
Hastayım bu sisteme alacaklar listemde zaten.
-
Bisses bunu yazdı:
-----------------------------
hayırlısı olsun ailemize katıldın hocam:D ses kartın ne :) oda önemli :)
-----------------------------
ince ayarları yapanlar paylaşsınlar görelim configlerini lütfen
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
Bisses bunu yazdı:
-----------------------------
hayırlısı olsun ailemize katıldın hocam:D ses kartın ne :) oda önemli :)
-----------------------------
ince ayarları yapanlar paylaşsınlar görelim configlerini lütfen
-----------------------------bu model x treme fidelity var mı turkiyede? bu arda bende z5500 var gümüş-siyah ne onu anlamadım?
-
kivanc bunu yazdı:
-----------------------------
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
Bisses bunu yazdı:
-----------------------------
hayırlısı olsun ailemize katıldın hocam:D ses kartın ne :) oda önemli :)
-----------------------------
ince ayarları yapanlar paylaşsınlar görelim configlerini lütfen
-----------------------------bu model x treme fidelity var mı turkiyede? bu arda bende z5500 var gümüş-siyah ne onu anlamadım?
-----------------------------http://www.hepsiburada.com/Liste/creative-sb-x-fi-titanium-pcie-ses-karti/ProductDetails.aspx?productId=bd84188&categoryId=218
bana belçikadan geldi ama alabilirsin bu arada renk :)
-
anladım.ordaki çıkışlardan optik çıkış olduğu anlaşılıyor.ben z5500 aldıktan sonra optik çıkışlı ses kartı almak için davrandım.creative fatality vardı.oda 450-500 gibi bişeydi.başka da optikli yoktu. pahalıydı yani.tüm parayı logi ye bayınca alamadık vesselam.
