Lol %99 Kalıyor
-
aga bu annesiz oyun ne hikmetse önce bir hata veriyor sonra confirm diyoz 99 kadar geliyor öyle kalıyor 2 saat bekledim orda duruyor birde yukaroda 102mb/0kb yazıyor sildim tekrardan denedim aynı hata sonra antivürüs guvenlik duvarı felan hepsi devre dışı (eu west patchi atıyor ) dns felan etki eder mi netteki çözümlere baktım gene oluymuyor bekle bekle ebem ağladı
-
https://www.youtube.com/watch?v=G0dz5Xak6kk
-
oyunu Türkiyede yasaklıyorlar sandım :D
-
husnuweb bunu yazdı
https://www.youtube.com/watch?v=G0dz5Xak6kk
aga takılmacasına oynuyoz ya manyakları çok
aglıcaksan niye oynuyon aq
-
dns kullanıyosan otomatiğe al otomatikse dns kullan bunun dışında
" C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\{en yüksek sürüm numarası}
releasemanifest
S_OK
Deplay isimli klasörü açın
lib (klasör)
META-INF (klasör)
mod (klasör)
locale.properties (dosya)
lolclient.exe (dosya)
lolclient.swf (dosya)
Bu dosyaları silin"
böyle bi çözüm vermişler bide
"ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
ipconfig /register dns
exit " -
saqeslanger bunu yazdı
dns kullanıyosan otomatiğe al otomatikse dns kullan bunun dışında
" C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\{en yüksek sürüm numarası}
releasemanifest
S_OK
Deplay isimli klasörü açın
lib (klasör)
META-INF (klasör)
mod (klasör)
locale.properties (dosya)
lolclient.exe (dosya)
lolclient.swf (dosya)
Bu dosyaları silin"
böyle bi çözüm vermişler bide
"ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
ipconfig /register dns
exit "aga bunları uyguladım şimdik bekliyom bida aynı olay olursa zirvede bırakcam oyunu
-
hiçbişi yapmıcaksın sadece bekliceksin duruma göre 1-2 saat
tüm dosyaları tarayacak
bu meret başınıza gelmesin istiyosanız düzgün çalışan oyununuzu her zaman zipleyerek yedek alın.
1 saat beklemektense 5 dk beklersin.
patch atarken canın sıkılıp kapatırsan sonra bi saat beklersin
-
overlocker bunu yazdısaqeslanger bunu yazdı
dns kullanıyosan otomatiğe al otomatikse dns kullan bunun dışında
" C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\{en yüksek sürüm numarası}
releasemanifest
S_OK
Deplay isimli klasörü açın
lib (klasör)
META-INF (klasör)
mod (klasör)
locale.properties (dosya)
lolclient.exe (dosya)
lolclient.swf (dosya)
Bu dosyaları silin"
böyle bi çözüm vermişler bide
"ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
ipconfig /register dns
exit "aga bunları uyguladım şimdik bekliyom bida aynı olay olursa zirvede bırakcam oyunu
%99da yine kalırsa tekrar uygularsın istersen ama bence de bırak ben bıraktım rahatladım saçmasapan insanlarla uğraşmak yok + birsürü boş zaman kazanmış oldum daha verimli geçirebileceğim
-
sadece bekleyeceksin, hiçbir şeyi çözmüyo neler neler denedim
dosya/klasör silip yok tamir etmeye çalışcam bilmemne dersen daha da uzatacaksın
-
Daft bunu yazdı
sadece bekleyeceksin, hiçbir şeyi çözmüyo neler neler denedim
dosya/klasör silip yok tamir etmeye çalışcam bilmemne dersen daha da uzatacaksın
aga en iyisi yarın attırıyım flash a mis gibi çekilmez çünkü kanser etti aq oyunu
-
overlocker bunu yazdıDaft bunu yazdı
sadece bekleyeceksin, hiçbir şeyi çözmüyo neler neler denedim
dosya/klasör silip yok tamir etmeye çalışcam bilmemne dersen daha da uzatacaksın
aga en iyisi yarın attırıyım flash a mis gibi çekilmez çünkü kanser etti aq oyunu
Flash Dan Atarsan Daha Sikinti Olur bence Bu Bir Isaret Lol U Birak Hayatimi Sikti Atti Bu Oyun Suan Duymak Istemiyorum Az Kalsin 1 Senem Bosa Gidiyordu suan Kurtarmak Icin Bir Tarafimi Yirtiyorum
TheAvenqer tarafından 27/May/15 20:48 tarihinde düzenlenmiştir
