folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder LOL'e Nasıl Bir Giriş Yapsak



LOL'e Nasıl Bir Giriş Yapsak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avezgista
    avezgista's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2012
    Dişi

    Evde iki tane bilgisayar var sıkılıyoruz lole çok popüler şu ara başlayalım dedik ama biraz detaylı bir oyun herhalde karakter seçimi olsun falan eskiden hiç bu tip oyun oynamadık.

    aryıca paralı mı ileriki bölümleri falan.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    kanser olmak istiyorsan 70 80 yaşında değilde 40 50 yi görsemde olur diyorsan başla :) Tr için bu saydıklarım.


    Ignorance is bliss.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dryrock
    Dryrock's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2014
    Erkek

    başlama. 2 senemi yedi

    Başlama 

    BAŞLAMA.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackfire
    Blackfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek

    ücretsizdir ama heroları para ya da oyun oynadıkça kazandığın puan ile alırsın. Bi başladın mı daha bırakamassın. zamanla ne oynayacağını hangi hero ile oynayacağını seçersin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    uyuşturucu gibi aq oyunu :)

    bide düşük eloda oynarsan sinir kat sayın artar


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    smite


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Oyuna girmeden antidepresan içersen minimal zararla kurtarırsın.

    İlkokul 3'e giden akrabam oynuyor diyeyim gerisini sen düşün. Ortalama yaşı alsan Türk serverında 12 falan çıkacaktır.

    Austen tarafından 25/Nis/16 22:45 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    öyle 3-4 tane karakter türü değil de 100den fazla hero(şampiyon) var her oyun farklı bi tane seçebiliyosun ama sende olanlardan seçiyosun. ip ya da rp ile alabiliyosun. ip oyun parası rp ise gerçek parayla aldığın oluyor. her hafta ücretsiz şampiyon rotasyonu oluyor belli sayıda heroyu o hafta herkes oynayabiliyo ama her hafta yenileniyor. oyuna ilk girdiğinde heron olmadığı için o rotasyondan bi tane seçeceksin. genelde yeni başlayanlar garen,master yi ya da ashe ile başlar ama sürekli aynı heroyu oynayıp yeni öğrenmeye çalışmazsan ileride çok küfür yer acemi kalırsın. oyunda genelde sihirdar vadisi denilen 5 vs 5 haritada oynanır. bu haritada 3 tane koridor ve orman var. takımdaki 5 kişiden ikisi alt koridor yani bot lane'e gider, biri mid lane'e gider, biri solo top yani tek başına yukarı gider, bir kişi de ormana gider. ormana giden ormandaki yaratıkları döner hem de lanelere gank atar yardıma gider falan. alttakilerden biri tank alır support yapar diğeri uzaktan atanlardan alır :D adc yani saldırı gücü taşıyıcısı. 30 levele gelip 16 ya da daha fazla heroya sahip olursan ranked oynayabilirsin o zamana kadar normal oyun. heroların ayrı ayrı skilleri var q w e ile atarlar bi de r ile ulti var o 6da açılıyor. mastery(kabiliyet), rün olayları var bi de rünü 20 levelden sonra dizceksin. build de alacağın itemler google'a hangi heroyu oynayacaksan örneğin ashe build diye aratırsan çıkman gereken itemi bulursun. millet kanser olmadan öğren istedim temel şeyleri hocam sıkıntı oluyor başlangıçta biraz :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    dota 2

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    bu oyunun uzun süreçte insana kazandırdığı en önemli skill:

    - çelik gibi sinirler

    LOL'ü bıraktım ama yukarda bahsi geçen skill sayesinde kafam rahat

    bırakma sebebim : takımın dağılması

     

    tavsiye olarak, kendine Türkçe kaynak bir site bul, bol bol oku ve pratik yap botlarla

    30 level'e kadar hep aynı karakter ile oyna, onda uzmanlaş

    karakteri iyi oynayan kişileri youtube'da bul ve takip et

    udyr/volibear veya genel olarak tank jungle için trick2g

    rengar için nightblue3

    ap shaco : pink ward (tavsiye etmem ap shaco oynaması zor hele bu sezonda)

    lee sin : gripex

    genel olarak Türkçe youtube kanalı ararsan : oyunbros, psikolol

    YekteranBaymedir tarafından 25/Nis/16 23:09 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Ben başladım 5. Ayın  sonunda bıraktım 

    Bi el oyun 45 dk ile 1 saat kadar sürüyo çıkmak yasak yoksa 5 sefer 20 dk gecikmeli girersin oyuna 

    Onca dakika sürecek olan oyunu takımdaki gerizekalılar yüzünden kaybetmen sende büyük psikolojik bi çöküntüye yol açacaktır artı gitgide artan hırs 

    Tabi oyunun başında işler yolunda gitmezse oyunun sonuna kadar (1 saat ) zulüm çekersin 

    Kısacası Oynama arkadaşım oynama 

     

     


    ..Morali hep bozuk olan insan..
Toplam Hit: 2174 Toplam Mesaj: 17
legend of legends