Lost Altyazı
-
Arkadaşlar lostun 6. sezon dvix altyazısını bulamıyorm 6. gb filmi indirdim alt yazı hiç bir yerde yok birdek özel bölümün alt yazısı var diğerleri yok
Geri kalan bölümlerin alt yazını bulabilien veya elinde olan varsa yardım edebilirmi acaba film biteli baya oldu alt yazı çıkmıştır die düşünüyorm
Lost - S06 - New Man In Charge.DVDRip- TOPAZ
-
dvixlanette vardır nasıl olmaz :s
-
http://divxplanet.com/sub/m/4608/Lost.html
-
ben bilmiyorm dimi dvixplanete girmeyi olsa ordan çeker boşuna burada laf kalabalığı yapmazdık
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
ben bilmiyorm dimi dvixplanete girmeyi olsa ordan çeker boşuna burada laf kalabalığı yapmazdık
-----------------------------evet hocam bilmiyosun.
http://divxplanet.com/sub/s/169257/Lost.html
-
arkadaşım bu hd tv
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım bu hd tv
-----------------------------hocam ne farkeder ya uyuyor birbirine onlar.
-
http://divxplanet.com/indir.php?id=RFAxNjkyNTc=
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
ben bilmiyorm dimi dvixplanete girmeyi olsa ordan çeker boşuna burada laf kalabalığı yapmazdık
-----------------------------divxplanette altyazısı olmayan lost bölümünü indirmek başarı ister hoca :))
Bi tane dosyasının tam ismini kopyala şuraya bakalım.
-
Lost.S06E01E02.DVDRip.XviD-TOPAZ buyur hocam arkadaşlar ısrarla bana aynı şeşyi yollayıp duruyorlar ama uymuyor anlamıyorlar ısrar stüne izledim ilk 30 snsi tutuyor sonradan yine kayıyor
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
Lost.S06E01E02.DVDRip.XviD-TOPAZ buyur hocam arkadaşlar ısrarla bana aynı şeşyi yollayıp duruyorlar ama uymuyor anlamıyorlar ısrar stüne izledim ilk 30 snsi tutuyor sonradan yine kayıyor
-----------------------------DVDRip-Topaz Altyazıları o dosyanın içinde mevcut zaten. Vede, tutmazsa bile km player ile video içinde senkronizasyon yapabilirsin. Yada, bunun için mevcut olan senkronizasyon özelliği olan altyazı programları kullanabilirsin.
