Lost Altyazı
-
g2k bunu yazdı:
-----------------------------
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım bu hd tv
-----------------------------hocam ne farkeder ya uyuyor birbirine onlar.
-----------------------------fs diye bi sey var biraz arastir, bu arada ac bakalim hd tv li olanin ozeliklerini fs si kac yaziyor bide digerinin karsilastir ..
-
geniuss bunu yazdı:
-----------------------------
fs diye bi sey var biraz arastir, bu arada ac bakalim hd tv li olanin ozeliklerini fs si kac yaziyor bide digerinin karsilastir ..
-----------------------------onu da biz mi söyleyeceğiz. bakın ordan 23 mü 25 mi? sen 23 frame second olana 25'i indirirsen uymaz tabi. hdtv veya dvdrip olması bişeyi değiştirmiyor. biz de izledik ve divxplanet ten indirdik herhalde biliyoruz.
hdtv olması frame second'ı etkilemez. hdtv nin de dvdrip in de 23 ü 25 ve 29 vardır. 29 hepsinde olmayabilir.
@qra51
sen de frame second ına bak ona göre indir. 30 sn sonra kayması ondan.
-
g2k bunu yazdı:
-----------------------------
geniuss bunu yazdı:
-----------------------------
g2k bunu yazdı:
-----------------------------
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım bu hd tv
-----------------------------hocam ne farkeder ya uyuyor birbirine onlar.
-----------------------------fs diye bi sey var biraz arastir, bu arada ac bakalim hd tv li olanin ozeliklerini fs si kac yaziyor bide digerinin karsilastir ..
-----------------------------onu da biz mi söyleyeceğiz. bakın ordan 23 mü 25 mi? sen 23 frame second olana 25'i indirirsen uymaz tabi. hdtv veya dvdrip olması bişeyi değiştirmiyor. biz de izledik ve divxplanet ten indirdik herhalde biliyoruz.
hdtv olması frame second'ı etkilemez. hdtv nin de dvdrip in de 23 ü 25 ve 29 vardır. 29 hepsinde olmayabilir.
@qra51
sen de frame second ına bak ona göre indir. 30 sn sonra kayması ondan.
-----------------------------evet etkiliyor yani ne farkeder uyar diyemiyoruz ne kadar yuksek kalite o kadar yuksek fs
-
geniuss bunu yazdı:
-----------------------------
evet etkiliyor yani ne farkeder uyar diyemiyoruz ne kadar yuksek kalite o kadar yuksek fs
-----------------------------saçmalama hocam dur örnek vereyim sana;
hdtv 23 fps:http://divxplanet.com/sub/s/155071/Lost.html
hdtv 29 fps:http://divxplanet.com/sub/s/167876/Lost.html
hdtv 25 fps:http://divxplanet.com/sub/s/174515/Lost.html
dvdrip içinde ayrı vermeme gerek yok herhalde.
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım bu hd tv
-----------------------------hoca hd olunca filn uzuyormu sankı goruntu ve ses daha kalıtelı oluyor o kadar
-
@g2k hocam tamamda hepsi ayni kalitede degil galiba ornek 720p.HDTV.x264-CTU hepsinin turleri ayni degil
-
arkadaşlar sonuç olarak bana atılan alt yazı olmuyor :) sürekli geride kalıyor alt yazı her 20 snde bir alt yazıyı ayarladığımı düşünün buna göre alt yazı arıyorm bana yardım edebilicek kişiler arıyorm
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar sonuç olarak bana atılan alt yazı olmuyor :) sürekli geride kalıyor alt yazı her 20 snde bir alt yazıyı ayarladığımı düşünün buna göre alt yazı arıyorm bana yardım edebilicek kişiler arıyorm
-----------------------------hocam sen elindeki video nun fps sine baktın mı?
-
saniyede 23 kare hocam ama alt yazıda ona göre fps 23 oaln aly yazı ama ytinede hızlı gidiyor
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
saniyede 23 kare hocam ama alt yazıda ona göre fps 23 oaln aly yazı ama ytinede hızlı gidiyor
-----------------------------http://www.mediafire.com/?gsq8fcb4e9j43q3
şu altyazıyı bi denesene.
