Lost Altyazı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    g2k bunu yazdı:
    -----------------------------

    qra51 bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım bu hd tv


    -----------------------------

    hocam ne farkeder ya uyuyor birbirine onlar.


    -----------------------------

    fs diye bi sey var biraz arastir, bu arada  ac bakalim hd tv li olanin ozeliklerini fs si kac yaziyor bide digerinin karsilastir ..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    geniuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    fs diye bi sey var biraz arastir, bu arada  ac bakalim hd tv li olanin ozeliklerini fs si kac yaziyor bide digerinin karsilastir ..


    -----------------------------

    onu da biz mi söyleyeceğiz. bakın ordan 23 mü 25 mi? sen 23 frame second olana 25'i indirirsen uymaz tabi. hdtv veya dvdrip olması bişeyi değiştirmiyor. biz de izledik ve divxplanet ten indirdik herhalde biliyoruz.

    hdtv olması frame second'ı etkilemez. hdtv nin de dvdrip in de 23 ü 25 ve 29 vardır. 29 hepsinde olmayabilir.

    @qra51

    sen de frame second ına bak ona göre indir. 30 sn sonra kayması ondan.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    g2k bunu yazdı:
    -----------------------------

    geniuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    g2k bunu yazdı:
    -----------------------------

    qra51 bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım bu hd tv


    -----------------------------

    hocam ne farkeder ya uyuyor birbirine onlar.


    -----------------------------

    fs diye bi sey var biraz arastir, bu arada  ac bakalim hd tv li olanin ozeliklerini fs si kac yaziyor bide digerinin karsilastir ..


    -----------------------------

    onu da biz mi söyleyeceğiz. bakın ordan 23 mü 25 mi? sen 23 frame second olana 25'i indirirsen uymaz tabi. hdtv veya dvdrip olması bişeyi değiştirmiyor. biz de izledik ve divxplanet ten indirdik herhalde biliyoruz.

    hdtv olması frame second'ı etkilemez. hdtv nin de dvdrip in de 23 ü 25 ve 29 vardır. 29 hepsinde olmayabilir.

    @qra51

    sen de frame second ına bak ona göre indir. 30 sn sonra kayması ondan.


    -----------------------------

    evet etkiliyor yani  ne farkeder uyar diyemiyoruz ne kadar yuksek kalite o kadar yuksek fs

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    geniuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet etkiliyor yani  ne farkeder uyar diyemiyoruz ne kadar yuksek kalite o kadar yuksek fs


    -----------------------------

    saçmalama hocam dur örnek vereyim sana;

    hdtv 23 fps:http://divxplanet.com/sub/s/155071/Lost.html

    hdtv 29 fps:http://divxplanet.com/sub/s/167876/Lost.html

    hdtv 25 fps:http://divxplanet.com/sub/s/174515/Lost.html

    dvdrip içinde ayrı vermeme gerek yok herhalde.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    qra51 bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım bu hd tv


    -----------------------------

    hoca  hd  olunca  filn uzuyormu sankı  goruntu ve  ses  daha  kalıtelı  oluyor  o kadar 


    kontra bisiklet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    @g2k hocam tamamda hepsi ayni kalitede degil galiba ornek  720p.HDTV.x264-CTU hepsinin turleri ayni degil

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    arkadaşlar sonuç olarak bana atılan alt yazı olmuyor :) sürekli geride kalıyor alt yazı her 20 snde bir alt yazıyı ayarladığımı düşünün buna göre alt yazı arıyorm bana yardım edebilicek kişiler arıyorm


    http://yanduvar.blogspot.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    qra51 bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar sonuç olarak bana atılan alt yazı olmuyor :) sürekli geride kalıyor alt yazı her 20 snde bir alt yazıyı ayarladığımı düşünün buna göre alt yazı arıyorm bana yardım edebilicek kişiler arıyorm


    -----------------------------

    hocam sen elindeki video nun fps sine baktın mı?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    saniyede 23 kare hocam ama alt yazıda ona göre fps 23 oaln aly yazı ama ytinede hızlı gidiyor


    http://yanduvar.blogspot.com/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    qra51 bunu yazdı:
    -----------------------------

    saniyede 23 kare hocam ama alt yazıda ona göre fps 23 oaln aly yazı ama ytinede hızlı gidiyor


    -----------------------------

    http://www.mediafire.com/?gsq8fcb4e9j43q3

    şu altyazıyı bi denesene.

Toplam Hit: 3249 Toplam Mesaj: 22