folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Lumia 950 XL Üretimi Sona Eriyor, Microsoft Windows Mobile'ı Bitiriyor



Lumia 950 XL Üretimi Sona Eriyor, Microsoft Windows Mobile'ı Bitiriyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Wm devam edecekte  donanım uretimi ve mevcut cihazlara update desteğini kesecekler. Benim lumia 735 aldıktan 1 sene geçti ancak adam oldu updateler ile. Ama bildigin beta isletim sistemi ile ziktiler bizi. Sözler tutulmadı. Zarar ederler inş.

     

    DrKill tarafından 19/Eyl/16 19:38 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    2 sene wp kullandım. Hem de en ucuz telefonlardan birisiyle. Öyle isterik krize girenler gibi tamamen kötüleyemem. Yer yer kullanışlı bulduğum olmadı değil. Fakat dendiği gibi kısır olduğunu da görmezden gelmemek lazım. Akıllı telefon isteyen, telefonla uğraşmayan, app kurmayanlar için bence ilaç gibi işletim sistemiydi. Al, ilk haliyle bozulana kadar kullan. Ama üst segmentte özellikle bahsedildiği gibi binlerce liralık telefonlarla aynı paralara sunduğun telefonlarla yan yana koydun mu gülünç duruyordu. Keşke bu hallerini önceden kestirip en azından daha ekonomik cihazlara yönelselerdi de kendileri de rezil olmasaydı, satın alanları da mağdur etmeselerdi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    DrKill bunu yazdı

    Wm devam edecekte  donanım uretimi ve mevcut cihazlara update desteğini kesecekler. Benim lumia 735 aldıktan 1 sene geçti ancak adam oldu updateler ile. Ama bildigin beta isletim sistemi ile ziktiler bizi. Sözler tutulmadı. Zarar ederler inş.

     

    Windows Mobile bitti hocam. Artık devir Surface Phone devri. Onlarada 2017 başı demişlerdi sonra 2017 sonuna ertelediler. Samsung Notelar gibi kalem desteği ve exe program çalıştırabilme desteği olacak deniliyor. Olan Nokia'nın şahane cihazlarına oldu. Nokia'da gider ayak iyi kazık attı Microsoft'a. Here Maps ve MixRadio Nokia'nındı. İkisinide sattılar. Satın alanlarda Windows desteğini kestiler.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Austen bunu yazdı

    2 sene wp kullandım. Hem de en ucuz telefonlardan birisiyle. Öyle isterik krize girenler gibi tamamen kötüleyemem. Yer yer kullanışlı bulduğum olmadı değil. Fakat dendiği gibi kısır olduğunu da görmezden gelmemek lazım. Akıllı telefon isteyen, telefonla uğraşmayan, app kurmayanlar için bence ilaç gibi işletim sistemiydi. Al, ilk haliyle bozulana kadar kullan. Ama üst segmentte özellikle bahsedildiği gibi binlerce liralık telefonlarla aynı paralara sunduğun telefonlarla yan yana koydun mu gülünç duruyordu. Keşke bu hallerini önceden kestirip en azından daha ekonomik cihazlara yönelselerdi de kendileri de rezil olmasaydı, satın alanları da mağdur etmeselerdi.

    Ucuz telefonlar Nokia sayesindeydi. 350 liraya sıfır Lumia 520 satıyorlardı yahu. Samsung'un giriş seviyesi çöpleri 600 liradan başlıyordu 2013'te. Bayağı bakınmıştım o zaman. Mağazada Galaxy Ace bulamayınca Lumia 520 almıştım. 512 MB ramine rağmen oyun hariç pişman etmedi.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Windows mobil BİTMİYOR, Microsoft cihaz işini artik kendisi yapmayacak, google'in yaptığı gibi başka firmalar cihazları üretecek.

    Windows 10 mobil in geliştirmeleri son derece canlı, aktif olarak devam ediyor. Windows 10'un mobil ve masaüstü sürümleri arasında fark gözetilmeksizin ayni anda geliştiriliyor. Masaüstünü de güncelleme geldiğinde hemen hemen ayni anda mobile de geliyor.

    Windows un yeni mobil stratejisinin en önemli örneği HP ELİTE X3. Bu cihaz yeni cikti, gayet de donanımlı ve şık bir cihaz. Kurumsal müşterileri hedef alıyor. Continiuum deneyimi de daha çok kurumsallara hitap ediyor.

    Özet: Lumia serisi bitti, Windows Mobil tam gaz devam

     

     

    MaviEkran tarafından 19/Eyl/16 20:31 tarihinde düzenlenmiştir

    Blue Screen of Death
Toplam Hit: 1745 Toplam Mesaj: 16
windows mobile