

Lumia 950 XL Üretimi Sona Eriyor, Microsoft Windows Mobile'ı Bitiriyor
-
Wm devam edecekte donanım uretimi ve mevcut cihazlara update desteğini kesecekler. Benim lumia 735 aldıktan 1 sene geçti ancak adam oldu updateler ile. Ama bildigin beta isletim sistemi ile ziktiler bizi. Sözler tutulmadı. Zarar ederler inş.
DrKill tarafından 19/Eyl/16 19:38 tarihinde düzenlenmiştir -
2 sene wp kullandım. Hem de en ucuz telefonlardan birisiyle. Öyle isterik krize girenler gibi tamamen kötüleyemem. Yer yer kullanışlı bulduğum olmadı değil. Fakat dendiği gibi kısır olduğunu da görmezden gelmemek lazım. Akıllı telefon isteyen, telefonla uğraşmayan, app kurmayanlar için bence ilaç gibi işletim sistemiydi. Al, ilk haliyle bozulana kadar kullan. Ama üst segmentte özellikle bahsedildiği gibi binlerce liralık telefonlarla aynı paralara sunduğun telefonlarla yan yana koydun mu gülünç duruyordu. Keşke bu hallerini önceden kestirip en azından daha ekonomik cihazlara yönelselerdi de kendileri de rezil olmasaydı, satın alanları da mağdur etmeselerdi.
-
DrKill bunu yazdı
Wm devam edecekte donanım uretimi ve mevcut cihazlara update desteğini kesecekler. Benim lumia 735 aldıktan 1 sene geçti ancak adam oldu updateler ile. Ama bildigin beta isletim sistemi ile ziktiler bizi. Sözler tutulmadı. Zarar ederler inş.
Windows Mobile bitti hocam. Artık devir Surface Phone devri. Onlarada 2017 başı demişlerdi sonra 2017 sonuna ertelediler. Samsung Notelar gibi kalem desteği ve exe program çalıştırabilme desteği olacak deniliyor. Olan Nokia'nın şahane cihazlarına oldu. Nokia'da gider ayak iyi kazık attı Microsoft'a. Here Maps ve MixRadio Nokia'nındı. İkisinide sattılar. Satın alanlarda Windows desteğini kestiler.
-
Austen bunu yazdı
2 sene wp kullandım. Hem de en ucuz telefonlardan birisiyle. Öyle isterik krize girenler gibi tamamen kötüleyemem. Yer yer kullanışlı bulduğum olmadı değil. Fakat dendiği gibi kısır olduğunu da görmezden gelmemek lazım. Akıllı telefon isteyen, telefonla uğraşmayan, app kurmayanlar için bence ilaç gibi işletim sistemiydi. Al, ilk haliyle bozulana kadar kullan. Ama üst segmentte özellikle bahsedildiği gibi binlerce liralık telefonlarla aynı paralara sunduğun telefonlarla yan yana koydun mu gülünç duruyordu. Keşke bu hallerini önceden kestirip en azından daha ekonomik cihazlara yönelselerdi de kendileri de rezil olmasaydı, satın alanları da mağdur etmeselerdi.
Ucuz telefonlar Nokia sayesindeydi. 350 liraya sıfır Lumia 520 satıyorlardı yahu. Samsung'un giriş seviyesi çöpleri 600 liradan başlıyordu 2013'te. Bayağı bakınmıştım o zaman. Mağazada Galaxy Ace bulamayınca Lumia 520 almıştım. 512 MB ramine rağmen oyun hariç pişman etmedi.
-
Windows mobil BİTMİYOR, Microsoft cihaz işini artik kendisi yapmayacak, google'in yaptığı gibi başka firmalar cihazları üretecek.
Windows 10 mobil in geliştirmeleri son derece canlı, aktif olarak devam ediyor. Windows 10'un mobil ve masaüstü sürümleri arasında fark gözetilmeksizin ayni anda geliştiriliyor. Masaüstünü de güncelleme geldiğinde hemen hemen ayni anda mobile de geliyor.
Windows un yeni mobil stratejisinin en önemli örneği HP ELİTE X3. Bu cihaz yeni cikti, gayet de donanımlı ve şık bir cihaz. Kurumsal müşterileri hedef alıyor. Continiuum deneyimi de daha çok kurumsallara hitap ediyor.
Özet: Lumia serisi bitti, Windows Mobil tam gaz devam

MaviEkran tarafından 19/Eyl/16 20:31 tarihinde düzenlenmiştir