LYS2 Nasıl Geçti Millet ?
-
cevap derken
kıtapcıkla beraber veriyolarya onu diom
bide ne zamana cıkar
-
Mx0TBT bunu yazdı:
-----------------------------
cevap derken
kıtapcıkla beraber veriyolarya onu diom
bide ne zamana cıkar
-----------------------------15 te çıkar
-
Geneli kolaydı sanki çalışmadıgım halde kolay geldi bana, özellikle biyoloji günümüz sorularının olması iyiydi.
-
inş. geleceksenede böyle kolay sorarlar hep :W
-
müritler coşmuş hadi geçmiş olsun
geneli kolay gibiydi 60 işaretledim anca bu kadar oldu (:
-
yemin ediyorum girsem derece yaparım. ne kadar kolaymış lan öss :D
-
fizik 27-3
kimya 29-1
biyoloji 24-6 yapmışım fena değil ama biyo iyi olsa süper olacaktı
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
fizik 27-3
kimya 29-1
biyoloji 24-6 yapmışım fena değil ama biyo iyi olsa süper olacaktı
-----------------------------oha aynı lan :D
-
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
inş. geleceksenede böyle kolay sorarlar hep :W
-----------------------------hocam yarış sıralama yarışı yani kolay da olsa zor da olsa aslında zor
hatta zor olması daha iyi çünkü ayırd edici soru daha fazla olur o zaman
böylece çalışmayan kaybetmez çünkü sıralaması değişmez ama çalışan daha çok kazanır
-
keşke zor olsaydı benim ygs kötü geçmişti ama lys lerim iyi yani sırayı ygs belirledi bu sene ne boktan iş yapıyorlar anlamadım bi diyolar herkes alanına göre tercih yapcak fiz2 bio2 ye göre yerleşcek diyorlar tutup fen2 yi kolay yapıolar ne mal adamlar ya bunlar mühendis olcak adamı ygs belirledi mal herifler
