LYS2 Nasıl Geçti Millet ?
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
Şimci Selam ederim öncelikle Ama YGS yüksek benim LYS diplerde şimdi ben Ne olacam :|
-----------------------------yapma be hoca :|
-----------------------------Çok dipmidir bilmem ama birey Dershanesinin Hesabına göre Mf4 :292 Geliyo :|
-
Kimya acıttı.
-
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
Çok dipmidir bilmem ama birey Dershanesinin Hesabına göre Mf4 :292 Geliyo :|
-----------------------------Kötü malesef. En azından 350 falan olmadı bence.
-
fizik kolaydı ama nasıl becerdiysem sıçtım fiziğe
Fizik:5 yanlış
Kimya:2 yanlış
Biyoloji:Full
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
sonunda bizde kurtulduk bu salak maratondan bugün çoğu kişi sınavın basitliğine şaşırmıştır sanırım siz ne düşünüyorsunu ?
-----------------------------çocuk avutuyolar hoca :)
aşırı basitti
ben sadece ygsye çalıştım o halimle sadece fizikten 20 üstü bekliyorum
olan yine meslek liseliye oldu.
-
kimya kolaydı... zor diyenler muhtemelen ygsden gelir 10 soru falan yaparım oda yeter diyenler. halbuki kimya hepsi çıkmış sorulardandı.
fizik normaldi
biyoloji bence en seçici olanıydı bu sene sıralamaları biyoloji belirleyecek
biyodan 1 yanlışım var
-
amk sınavını kolay yapcakları tutmuş..seneyede kesin köklerler piçler.
