folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Mac De Ram Yükseltmesi Sonrası Oluşan Problem



Mac De Ram Yükseltmesi Sonrası Oluşan Problem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    zigor bunu yazdı

    Teşekkürler müridler, teknik servis dahil herkes aynı şeyi söylediği için iade ediyorum ramleri. Şu an eski ramlerle sorunsuz kullanıyorum.

    benim sakallarım tahribatın kod bütünlüğünün uzunluğu kadardır.

    benim nefesim tahribat serverlarının fanlarından daha güçlüdür.

    ben birşey söylüyorsam aksi söylenemez. zira söyleyen helak olur. mu kıtası gibi batık kalır.

    ben şeyhimizi ve onun adminlerini rüyamda görmüş bir zatım.  kutsanmış bir keşiş gibi herşeyi bilirim.

    ben ormanın derinliklerinden kükreyek gelen aslan gibiyim.

    ben sizlerin hangi tarayıcıdan tahribata bağlandırğınızı bile büyülü güçlerimde bilebilirim.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı
    zigor bunu yazdı

    Teşekkürler müridler, teknik servis dahil herkes aynı şeyi söylediği için iade ediyorum ramleri. Şu an eski ramlerle sorunsuz kullanıyorum.

    benim sakallarım tahribatın kod bütünlüğünün uzunluğu kadardır.

    benim nefesim tahribat serverlarının fanlarından daha güçlüdür.

    ben birşey söylüyorsam aksi söylenemez. zira söyleyen helak olur. mu kıtası gibi batık kalır.

    ben şeyhimizi ve onun adminlerini rüyamda görmüş bir zatım.  kutsanmış bir keşiş gibi herşeyi bilirim.

    ben ormanın derinliklerinden kükreyek gelen aslan gibiyim.

    ben sizlerin hangi tarayıcıdan tahribata bağlandırğınızı bile büyülü güçlerimde bilebilirim.

    torbacının numarasını bekliyorum kardeşim.


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Satıcı yavşak çıktı. Adamla muhabbet ederken iyiydi ama ürünü iade etmeye konu gelince hemen karakter değişti. Ben özellikle ters birşey söylemedim iş uzamasın diye ama ramleri alalı 2 gün oldu hala onay vermedi.

    Mesaj attım bir test edeyim nereden bileyim voltaj yemediğini diyor. 2 gündür test edemedi. Hem 20 lira kargo parası verdik, hem de en iyi ihtimal 1 hafta para elimden gitti. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    zigor bunu yazdı

    Satıcı yavşak çıktı. Adamla muhabbet ederken iyiydi ama ürünü iade etmeye konu gelince hemen karakter değişti. Ben özellikle ters birşey söylemedim iş uzamasın diye ama ramleri alalı 2 gün oldu hala onay vermedi.

    Mesaj attım bir test edeyim nereden bileyim voltaj yemediğini diyor. 2 gündür test edemedi. Hem 20 lira kargo parası verdik, hem de en iyi ihtimal 1 hafta para elimden gitti. 

    Gittigidiyor'dan mı aldın ?


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı
    zigor bunu yazdı

    Satıcı yavşak çıktı. Adamla muhabbet ederken iyiydi ama ürünü iade etmeye konu gelince hemen karakter değişti. Ben özellikle ters birşey söylemedim iş uzamasın diye ama ramleri alalı 2 gün oldu hala onay vermedi.

    Mesaj attım bir test edeyim nereden bileyim voltaj yemediğini diyor. 2 gündür test edemedi. Hem 20 lira kargo parası verdik, hem de en iyi ihtimal 1 hafta para elimden gitti. 

    Gittigidiyor'dan mı aldın ?

    sanalpazar

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    hocam benzer bir durum basimiza geldi 13' luk versionda.

    makine acilirken bi tus kombinasyonu vardi ram test yapan D mi L mi gibi bir sey yapiyordun command tusu ile. ordan ram test yapiyorsun hangisinin nersi bozuk ogrenirsin.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 1926 Toplam Mesaj: 17