

Mac De Ram Yükseltmesi Sonrası Oluşan Problem
-
zigor bunu yazdı
Teşekkürler müridler, teknik servis dahil herkes aynı şeyi söylediği için iade ediyorum ramleri. Şu an eski ramlerle sorunsuz kullanıyorum.
benim sakallarım tahribatın kod bütünlüğünün uzunluğu kadardır.
benim nefesim tahribat serverlarının fanlarından daha güçlüdür.
ben birşey söylüyorsam aksi söylenemez. zira söyleyen helak olur. mu kıtası gibi batık kalır.
ben şeyhimizi ve onun adminlerini rüyamda görmüş bir zatım. kutsanmış bir keşiş gibi herşeyi bilirim.
ben ormanın derinliklerinden kükreyek gelen aslan gibiyim.
ben sizlerin hangi tarayıcıdan tahribata bağlandırğınızı bile büyülü güçlerimde bilebilirim.
-
zalimadam bunu yazdızigor bunu yazdı
Teşekkürler müridler, teknik servis dahil herkes aynı şeyi söylediği için iade ediyorum ramleri. Şu an eski ramlerle sorunsuz kullanıyorum.
benim sakallarım tahribatın kod bütünlüğünün uzunluğu kadardır.
benim nefesim tahribat serverlarının fanlarından daha güçlüdür.
ben birşey söylüyorsam aksi söylenemez. zira söyleyen helak olur. mu kıtası gibi batık kalır.
ben şeyhimizi ve onun adminlerini rüyamda görmüş bir zatım. kutsanmış bir keşiş gibi herşeyi bilirim.
ben ormanın derinliklerinden kükreyek gelen aslan gibiyim.
ben sizlerin hangi tarayıcıdan tahribata bağlandırğınızı bile büyülü güçlerimde bilebilirim.
torbacının numarasını bekliyorum kardeşim.
-
Satıcı yavşak çıktı. Adamla muhabbet ederken iyiydi ama ürünü iade etmeye konu gelince hemen karakter değişti. Ben özellikle ters birşey söylemedim iş uzamasın diye ama ramleri alalı 2 gün oldu hala onay vermedi.
Mesaj attım bir test edeyim nereden bileyim voltaj yemediğini diyor. 2 gündür test edemedi. Hem 20 lira kargo parası verdik, hem de en iyi ihtimal 1 hafta para elimden gitti.
-
zigor bunu yazdı
Satıcı yavşak çıktı. Adamla muhabbet ederken iyiydi ama ürünü iade etmeye konu gelince hemen karakter değişti. Ben özellikle ters birşey söylemedim iş uzamasın diye ama ramleri alalı 2 gün oldu hala onay vermedi.
Mesaj attım bir test edeyim nereden bileyim voltaj yemediğini diyor. 2 gündür test edemedi. Hem 20 lira kargo parası verdik, hem de en iyi ihtimal 1 hafta para elimden gitti.
Gittigidiyor'dan mı aldın ?
-
Mustafa bunu yazdızigor bunu yazdı
Satıcı yavşak çıktı. Adamla muhabbet ederken iyiydi ama ürünü iade etmeye konu gelince hemen karakter değişti. Ben özellikle ters birşey söylemedim iş uzamasın diye ama ramleri alalı 2 gün oldu hala onay vermedi.
Mesaj attım bir test edeyim nereden bileyim voltaj yemediğini diyor. 2 gündür test edemedi. Hem 20 lira kargo parası verdik, hem de en iyi ihtimal 1 hafta para elimden gitti.
Gittigidiyor'dan mı aldın ?
sanalpazar
-
hocam benzer bir durum basimiza geldi 13' luk versionda.
makine acilirken bi tus kombinasyonu vardi ram test yapan D mi L mi gibi bir sey yapiyordun command tusu ile. ordan ram test yapiyorsun hangisinin nersi bozuk ogrenirsin.