Mac To İp ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Oncelikle Admin ve Mod arkadaşlar başlıktaki gereksiz mesajlari silerseniz sevinirim , olayin asil konusu sapmasin bence :S

     

    Simdi nasil yapilcagi hakkinda kodlari istemisin biraz arastirdigimda kardesim yararli linkler buldum ;

     

    Oncelikle kendinimizin adaptorlerinin ip ve mac adreslerini bulma C# kodlari

      => http://www.codeproject.com/KB/IP/Net_Adapter_Info_in_C_.aspx

    http://www.ardenagopyan.com/?p=9  // burda ise c# la yine turkce anlatim var.

     

    Ve yapmak istediklerin icin kaynaklar ve referanslar bunlarida incele =>

    http://msdn.microsoft.com/library/en-us/cpref/html/frlrfSystemDiagnostics.asp
    http://msdn.microsoft.com/library/en-us/cpref/html/frlrfsystemdiagnosticsprocessstartinfoclasstopic.asp
    http://msdn.microsoft.com/library/en-us/cpref/html/frlrfSystemDiagnosticsProcessClassTopic.asp
    http://www.turkcenet.org/yerel_htm/bilgisayar_aglari_nasil_calisir.htm
    http://www.mutasyon.net/makaleoku.asp?id=143
     

Toplam Hit: 3537 Toplam Mesaj: 12