folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Mac Uygulamaları (.Dmg) Linuxda Çalıştırma ? ? ?



Mac Uygulamaları (.Dmg) Linuxda Çalıştırma ? ? ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaslar .exeleri wine yardımıyla çalıştırabiliyoruz, .dmg uygulamalarını nasıl çalıştırabiliriz bilen varsa yazarsa sevinirim...

    bassinyourface
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    teorik olarak mümkün olması gerekiyor çünkü system call yapıları çok benzer ben bir araştırım bulursam buraya yazarım pmde atarım başkası bulursada yazsın merak ettim lan :)

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    sandman geliştiriciler az daha kasıpta şu exeleri falan bir şekilde linuxa uyarlasalar varya kral olcak.:D linuxtan windowsada exploitler, rpgoramlar vs.. yazılsa.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    yaa o olay o kadar kolay degil :) exe dedigimiz zımbırtı çalışması için API lara ihtiyacı vardır.Bugün gördüm forumda Firex çok güzel döküman koymuş API lar hakkında...Bunların bazılarının ne yaptıgı biliniyor fonksiyonları felanda acık ama kaynak kodunu tam bilmiyoruz.... wine'ı yapan ekip biraz mantık biraz deneme yanılmayla birazda tersine mühendislik ile bu API simüle etmeye kasıyorlar..... Yani olay o kadar kolay degil microsoft 2-3 programcının çözebilicegi birşey yapmaz....Firex a felan sorarsan o daha detaylı anlatır

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek

    http://www.macwindows.com/emulator.html#Maconother 

    asıl site:  http://www.macwindows.com/emulator.html

    Hocam incele biraz burayı.  Ayrıntılı incelemedim açıkçası ama sanırım senin istediğin konudan bahsediyor. 

    Virtualization, Emulation, and Remote Control Solutions

    Running Windows or Linux/UNIX Software on a Macintosh

    and Running Mac OS on other Platforms 

     En alttaki kısım bağlayıcı geldi o yüzden bu site dikkatimi çekti.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Mc aynı sayfaya bakıyormuşuz:) malesef bu sayfa genel olarak emulatörler ve similatörleri gösteriyor windowstan linuxa yada sanal pcleri gösteriyor 


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek

    @ sandman

    :D

     

    @morportakal

    Hocam burda aynı konu tartışılmış. http://forums.techguy.org/unix-linux/488031-mac-software-linux-platform.html 

    Alta elemanın birinin postu attım, emulator dışında çalıştırmak sizi aşar demek istemiş:D 

     If you mean running MacOSX apps like your can with WINE and Windows apps, no.

    But you can install a MacOSX environment in Linux and run apps thats way. Tools to do this are QEMU, PearPC. If you have MacOSX for Intel you can get it to run in a VMware player also.
    (Runs quite well also.)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    vmware altında mac için pek iyi şeyler duymadım sorun çıkartıyormuş felan :S 


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    evet özellikle amdlerde ki benimki amd

    bassinyourface
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    bütün linuxcular ingilizce biliyor bizde ancak belli başlı şeyleri biliyoruz.:D demek ki ingilizce şart..Ben rusça öğrensem yeter gidicem aq rusyaya.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------
    evet özellikle amdlerde ki benimki amd
    -----------------------------

    vmware zaten amd cpu varmış gibi çalışıyor :) neden amd hep merak etmişimdir 


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
Toplam Hit: 4283 Toplam Mesaj: 12