folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Mac Uygulamaları (.Dmg) Linuxda Çalıştırma ? ? ?



Mac Uygulamaları (.Dmg) Linuxda Çalıştırma ? ? ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    www.mfyz.comda bu soruyu sordum mfyznin cvbı şu ;

    "Bunu Opendarvin çekirdeği ile bir ara bazı arkadaşlar yaptı. Yani kde üstünde Carbon çalıştırıp aqua efektleri kullanmak, expose'u X üstünde çalıştırmak vs vs..
    Arayüzü olmayann konsol yazılımları ise zaten her iki işletim sisteminde de oldukça ortak biçimde çalışıyor. Eğer Darvin (veya opendarvin) üstünde açarsan bütün uygulamarı aslında kabukta rahatça kullanırsın. Asıl sorun macosx'in arayüz çizim kütüphanesinin sadece macosx üstündeki kendi X'lerinde çalışıyor olması. Zaten xfree veya xorg'da çalışsa mac osx olmaz"


    bassinyourface
Toplam Hit: 4282 Toplam Mesaj: 12