

Maddi Sıkıntı İçindeyim [Yardım Edin..]
-
Değerli Arkadaşlarım ve Dostlarım,
Uzun suredir beni çok üzen bir durumu sizinle paylaşmak istedim.
Maalesef ben ciddi bir mali kriz icindeyim. Ve artik tabir yerindeyse bicak kemiğe dayandı.
Bir sürü ödemem var, fakat bunlari karşılayacak durumda değilim.
Büyük ihtimalle eğer ödeyemezsem haciz söz konusu. Bir karar verdim.
Elimdeki mallardan bir kaç parçasını bu hafta sonu satışa çıkaracağım.
Satış evin arkasındaki bahçede olacak.
Geleceğinizi ümit eder,Dostluğunuzdan da son derece emin olduğum için
yardımlarınıza şimdiden çok teşekkür eder im.
Not : Satışa çıkaracağım parçaların toplu fotografını da gönderiyorum aşağıda mevcut begendikleriniz olursa yabancıya gideceğine siz dostlarımın alması beni mutlu eder
cevap yazarsanız sevinirim
ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN....
Fotoğraf:
http://img21.imageshack.us/img21/9820/image001dq7.jpg -
hocam gecmis olsun ya, toplu alimda indirim yapionmu :? :)
-
zaaa güzelmiş xD
-
Hacı kusura bakma... Bende bunlardan yeteri kadar var :( yardımcı olamayacağım fakat elbet daha evinde bunlardan bi tane bile olmayan vardır... Sana kolay gelsin...
-
güselmiş xD
-
:D
-
vay amk yazıyı okudum bi fena oldum ama gecti sonra NEDENSE :D
-
satışlar devam ediyor arkadaşlar, resimden beğenebilirsiz bişeler..
-
La ciddi ciddi okudum, hatta resme bakmadan bi süre senn için üzüldüm bile, aq senn:)
-
benim evde onu koyacak kadar genis bir raf yokya kusura bakma kardesim :S:S almayı gönülden isterdim tüm arkadaslarım gibi eminim onlarda istiyorlar cok arzuluyolar ama dedimya raf iste raf yokya :S :S puhahaha abi neadamsın yarıldımya :DD
-
şaka mısın len öğlen öğlen :@
Toplam Hit: 4466 Toplam Mesaj: 26