folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Maden İşcileri Güzel Öldü



Maden İşcileri Güzel Öldü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek

    NonStop bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhammedonur bunu yazdı:
    -----------------------------

    meco bunu yazdı:
    -----------------------------

    her ölüm kötüdür her ölüm acıdır..

    bakan kafasına bir torba gecirsin ve havasızlıktan ölüm ne kadar güzelmis bir tecrübe etsin isterim..böyle adamları da bakan yaparlar ya!!!


    -----------------------------

     

    Ölüm güzel şey,budur perde ardından haber...
    Hiç güzel olmasaydı ölürmüydü peygamber?...

     

    güzel öldüler ile anlatılmak istenen farklı çarptırmamak lazım saygı duyun işçilerimize üzerinden siyaset yapmayın!!!!!!!!!!!


    -----------------------------

     

    Havasızlıktan ölmeyi bir dene hocam , bazıları için ölüm güzeldir.Ama o insanların dışarıda bekleyen aileleri için durum farklıdır.(en azından birkaç dakika nefesini tut kendini sık onu bir kaç katıyla çarp ozaman anlarsın ölümün güzelliğini.)

    Henüz o insanların acıları taze iken 'güzel' öldüler demek onlara küfür etmekten farksızdır.


    -----------------------------

    inssanların anlayışı kapanınca birşey anlatmak imkansız oluyor sen bildiğin gibi düşün istediğini suçla . . .

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meco
    meco's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2003
    Erkek

    muhammedonur bunu yazdı:
    -----------------------------

    meco bunu yazdı:
    -----------------------------

    her ölüm kötüdür her ölüm acıdır..

    bakan kafasına bir torba gecirsin ve havasızlıktan ölüm ne kadar güzelmis bir tecrübe etsin isterim..böyle adamları da bakan yaparlar ya!!!


    -----------------------------

     

     

    Ölüm güzel şey,budur perde ardından haber...
    Hiç güzel olmasaydı ölürmüydü peygamber?...

     

    güzel öldüler ile anlatılmak istenen farklı çarptırmamak lazım saygı duyun işçilerimize üzerinden siyaset yapmayın!!!!!!!!!!!


    -----------------------------

     

    he canım he ölüm cok güzel birsey sen niye bekliyorsun acaba halen? bu güzelligi neden erteliyorsun hemen yarın ölüme git o zaman... Millet zaten hep kalıyordu dünyada peygamberimiz sırf ölümün güzelligini göstermek icin vefat etti degil mi?? hey Allah'ım yarabbim :)

     

    ayrıca siyaset yapsaydım;

    1- AKP bunca kazaya ragmen halen hic bir tedbir almamıstır böyle ülke yönetimi mi olur? insanların hayatlarını hice sayıyorlar

    2- AKP  madenleri kontrol etmemektedir cünkü maden sahipleri eksikleri oldugu icin bunu istememektedir muhtemelen aralarında bir iliski var

    3- AKP kendi hatalarını bildigi icin kendini suclayamayacagına göre en azından ölümü güzel göstereyim de sucum hafiflesin gibi esseklerin bile bi yerleriyle gülecegi türden acıklamayla güya insanları rahatlatıp kendilerini aklamaya calısıyorlar.. nede olsa ak bir parti ya..

    iste böyle yazardım.. sevgiler...


    PORTABLE programları tercih edin... isletim sistemi sismez, nereye atarsan orada calısır ve en önemlisi serial-key derdinden kurtulursunuz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek

     

    meco bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhammedonur bunu yazdı:
    -----------------------------

    meco bunu yazdı:
    -----------------------------
     


    -----------------------------

     

     

    Ölüm güzel şey,budur perde ardından haber...
    Hiç güzel olmasaydı ölürmüydü peygamber?...

     

    güzel öldüler ile anlatılmak istenen farklı çarptırmamak lazım saygı duyun işçilerimize üzerinden siyaset yapmayın!!!!!!!!!!!


    -----------------------------

     

    he canım he ölüm cok güzel birsey sen niye bekliyorsun acaba halen? bu güzelligi neden erteliyorsun hemen yarın ölüme git o zaman... Millet zaten hep kalıyordu dünyada peygamberimiz sırf ölümün güzelligini göstermek icin vefat etti degil mi?? hey Allah'ım yarabbim :)

     

    ayrıca siyaset yapsaydım;

    1- AKP bunca kazaya ragmen halen hic bir tedbir almamıstır böyle ülke yönetimi mi olur? insanların hayatlarını hice sayıyorlar

    2- AKP  madenleri kontrol etmemektedir cünkü maden sahipleri eksikleri oldugu icin bunu istememektedir muhtemelen aralarında bir iliski var

    3- AKP kendi hatalarını bildigi icin kendini suclayamayacagına göre en azından ölümü güzel göstereyim de sucum hafiflesin gibi esseklerin bile bi yerleriyle gülecegi türden acıklamayla güya insanları rahatlatıp kendilerini aklamaya calısıyorlar.. nede olsa ak bir parti ya..

    iste böyle yazardım.. sevgiler...


    -----------------------------

     

    vermem gereken bir sınav için buraya geldim onu tamamlamak için halen daha buradayım ne yazık ki bu sınavdan istediğin zaman çıkamıyorsun ;) Peygamberlerin gönderilme amacıdır bize güzeli göstermek yani sorunun cevabı aslında evet ;)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayatımda böle dandik bi açıklamayı en son ıraktaki silahlar war mı yok mu cwbından almıştım gerzekler madem güzel öldüler darısı sizinde başınıza.!!


    -----------------------------

    içimden başka birşey demek gelmiyor ulan bir ininde o madene görün ........nı sonra deyin bakalım güzel mi kötümü öldüler


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Madem iyi öldüler, darısı cümlenizin başına inşallahhh


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    hiç konuşmayın, hiç açıklama yapmayın daha iyi.Bu ne reziliktir ya adamlar boğularak öldü.Adamlar ihmal sonucu öldü.Bumu güzel ölüm.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Allahın varmı ulan senın ?


    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs323.ash1/28288_1466790278673_1501036701_1142379_4115878_n.jpg

    buda denilmişti.


    (:
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enver
    enver's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    Matchup bunu yazdı:
    -----------------------------

    jizz_jix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Can tatlıdır tatlı... Kendisin başına bişey gelse Anasını sikeri türkiyeyi ayağa kaldırır dinçere öyle olsu dinçere böyle oldu amk adamına bak daha diyo güzel öldüklerine eminim diyor.Bunlarda şefef haysiyette kalmamış artık umurunlarındamı bunların o ocakta bizim için canları pahasına orda çalışıyolar.Kendi salla başı al maaşı aldıklrı para zehir zıkkım olsun.Bunlara oy verenin amk (kendi Payıma ) :)

    -----------------------------

     Bu insanlara oy verenlere sen kimsin de küfredebiliyosun forum kurallarına uygunsa bende ana avrat sövecem bu adama.  ülkenin neredeyse yarısına nasıl küfredebiliyor bu herif ?.


    -----------------------------
    Walla ben yizz_jix e her türlü katılıyorum. Bakan güzel öldüler der başbakan ölüm maden işçilerinn kaderidir der ve bu adamlar oy verirler ve bazıları gelecek seçimdede bütün bunlara ragmen oy vericekler. Bütün bunlara ragmen bunlara oy verenlerin bende kendi payıma amk

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    meco bunu yazdı:
    -----------------------------

    her ölüm kötüdür her ölüm acıdır..

    bakan kafasına bir torba gecirsin ve havasızlıktan ölüm ne kadar güzelmis bir tecrübe etsin isterim..böyle adamları da bakan yaparlar ya!!!

     


    -----------------------------

     

    Adam havasızlıktan ölmeyi acısız bir eziyetsiz bir ölüm zannediyo... bu adam birde bakan :S


    -----------------------------

     

     

    ah güzel kardeşlerim sizde havasızlıktan ölmekle oksijensizlikten ölmeyi karıştırmasanız daha iyi olacak ama neyse

    dediğiniz şey okadar acı verici olsaydı sobadan şofbenden kimse ölmezdi


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 7753 Toplam Mesaj: 45