Maden İşcileri Güzel Öldü
-
Adı üstünde Bakan işte bakıyor Genel izleyici
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
Silent_King bunu yazdı:
-----------------------------
meco bunu yazdı:
-----------------------------
her ölüm kötüdür her ölüm acıdır..
bakan kafasına bir torba gecirsin ve havasızlıktan ölüm ne kadar güzelmis bir tecrübe etsin isterim..böyle adamları da bakan yaparlar ya!!!
-----------------------------Adam havasızlıktan ölmeyi acısız bir eziyetsiz bir ölüm zannediyo... bu adam birde bakan :S
-----------------------------ah güzel kardeşlerim sizde havasızlıktan ölmekle oksijensizlikten ölmeyi karıştırmasanız daha iyi olacak ama neyse
dediğiniz şey okadar acı verici olsaydı sobadan şofbenden kimse ölmezdi
-----------------------------arkadasım ben henüz soba veya sofben zehirlenmesinden son anda kurtulupda o durumu cok güzel diye anlatan biri görmedim.. hatta zehirlenme anında yasadıklarını anlatanların kabusta gibi olduklarını ve kendilerine gelmelerinin bile bir kac gün sürdügünü cok iyi biliyorum.. haberlerde bile buna muhakkak denk gelmissinizdir iyi yoklayın hafızanızı ve son anda soba zehirlenmesinden kurtulanların anlattıklarını ve hallerini düsünün.. Zehirlenme zinciri basagrısı, görme bozuklugu ve koma seklindedir, koma ölümden önceki son durumdur ve hicde güzel birsey degildir..
neyse uzatmanın alemi yok siz sırf hatayı savunmaya calısıyorsunuz ama müslümanlıkta vefat edenin arkasından rahmet okunur, güzel öldü denmez!!
-

-
o insanlar orada 3 kuruş para kazanmak için öldüler siz kimsinizde kimin şehit olucagına karar veriyorsun bırakında allah versin onun kararını insan benim görüme bir mücadele verirken ölüyorsa o mücadele emek geçiyor o insan şehittir.
herkez derki polisler şehit olmaz polislerin çolugu çocugu yokmu onlarda ekmeginin peşinde.
bir mücedele veren herkez emek veriyorsa bence sehittir.
taşeron sistemi sosyal devlet yapısına aykırı bir sistemdir çindeki sistem gibi köle işçiler
bu taşeron şirketler ceplerine dolarlar aktarıp o işçilerin sırtından kanından iliginden para kazanmakta bunuda icat eden başımızdaki ikdidar taşeron sistemi ülkemize atılmış en büyük kazıktır örgütlenme hakkı yoktur ya çalışırsın yada kapı orada yazıklar olsun.
-
Bu kadar basiretsiz bir yönetim gelmez daha.
Size de nasip olsun, kına yakın.
-
Matchup bunu yazdı:
-----------------------------
jizz_jix bunu yazdı:
-----------------------------
Can tatlıdır tatlı... Kendisin başına bişey gelse Anasını sikeri türkiyeyi ayağa kaldırır dinçere öyle olsu dinçere böyle oldu amk adamına bak daha diyo güzel öldüklerine eminim diyor.Bunlarda şefef haysiyette kalmamış artık umurunlarındamı bunların o ocakta bizim için canları pahasına orda çalışıyolar.Kendi salla başı al maaşı aldıklrı para zehir zıkkım olsun.Bunlara oy verenin amk (kendi Payıma ) :)
-----------------------------
Bu insanlara oy verenlere sen kimsin de küfredebiliyosun forum kurallarına uygunsa bende ana avrat sövecem bu adama. ülkenin neredeyse yarısına nasıl küfredebiliyor bu herif ?.
-----------------------------
Verenleri şimdiliğine siktir et seni ........ -
Güzel öldüler mi ölmediler mi onu biz bilemeyizde hacının kafası güzel galiba o konuşmada (:
-
Matchup bunu yazdı:
-----------------------------
jizz_jix bunu yazdı:
-----------------------------
Can tatlıdır tatlı... Kendisin başına bişey gelse Anasını sikeri türkiyeyi ayağa kaldırır dinçere öyle olsu dinçere böyle oldu amk adamına bak daha diyo güzel öldüklerine eminim diyor.Bunlarda şefef haysiyette kalmamış artık umurunlarındamı bunların o ocakta bizim için canları pahasına orda çalışıyolar.Kendi salla başı al maaşı aldıklrı para zehir zıkkım olsun.Bunlara oy verenin amk (kendi Payıma ) :)
-----------------------------
Bu insanlara oy verenlere sen kimsin de küfredebiliyosun forum kurallarına uygunsa bende ana avrat sövecem bu adama. ülkenin neredeyse yarısına nasıl küfredebiliyor bu herif ?.
-----------------------------Hımmm Ah o forum kurallarında küfür için uygunluk olsaydı ee ben seni rahat bırakmazdım ki ama şimdi sen benim damarıma bastın hoca. Ulan :@ ... neyse sus yoksa yine ban yicen sus... O başbaknın varya o çok sevdiğin başkabanın anla işte sen ;) Aklına gelebilecek en inceden en kalın en akılalmaz fantazilere varana kadar üzerinde hayal ediorum o başbakanının ;)
-
Allah+Din+İman+kitap+vijdan=para Olmus. İsrailoğulları= $ ve Altın ( Onlarında En Çok Sevdiği Şey ) Ee O zaman Aramızda Ne Fark Var ?
-

