folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Maden İşcileri Güzel Öldü



Maden İşcileri Güzel Öldü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    Adı üstünde Bakan işte bakıyor Genel izleyici


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meco
    meco's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2003
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    meco bunu yazdı:
    -----------------------------

    her ölüm kötüdür her ölüm acıdır..

    bakan kafasına bir torba gecirsin ve havasızlıktan ölüm ne kadar güzelmis bir tecrübe etsin isterim..böyle adamları da bakan yaparlar ya!!!

     

     


    -----------------------------

     

    Adam havasızlıktan ölmeyi acısız bir eziyetsiz bir ölüm zannediyo... bu adam birde bakan :S

     


    -----------------------------

     

     

    ah güzel kardeşlerim sizde havasızlıktan ölmekle oksijensizlikten ölmeyi karıştırmasanız daha iyi olacak ama neyse

    dediğiniz şey okadar acı verici olsaydı sobadan şofbenden kimse ölmezdi


    -----------------------------

     

    arkadasım ben henüz soba veya sofben zehirlenmesinden son anda kurtulupda o durumu cok güzel diye anlatan biri görmedim.. hatta zehirlenme anında yasadıklarını anlatanların kabusta gibi olduklarını ve kendilerine gelmelerinin bile bir kac gün sürdügünü cok iyi biliyorum.. haberlerde bile buna muhakkak denk gelmissinizdir iyi yoklayın hafızanızı ve son anda soba zehirlenmesinden kurtulanların anlattıklarını ve hallerini düsünün.. Zehirlenme zinciri basagrısı, görme bozuklugu ve koma seklindedir, koma ölümden önceki son durumdur ve hicde güzel birsey degildir..

    neyse uzatmanın alemi yok siz sırf hatayı savunmaya calısıyorsunuz ama müslümanlıkta vefat edenin arkasından rahmet okunur, güzel öldü denmez!!


    PORTABLE programları tercih edin... isletim sistemi sismez, nereye atarsan orada calısır ve en önemlisi serial-key derdinden kurtulursunuz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    o insanlar orada 3 kuruş para kazanmak için öldüler siz kimsinizde kimin şehit olucagına karar veriyorsun bırakında allah versin onun kararını insan benim görüme bir mücadele verirken ölüyorsa o mücadele emek geçiyor o insan şehittir.

    herkez derki polisler şehit olmaz polislerin çolugu çocugu yokmu onlarda ekmeginin peşinde.

    bir mücedele veren herkez emek veriyorsa bence sehittir.

    taşeron sistemi sosyal devlet yapısına aykırı  bir sistemdir çindeki sistem gibi köle işçiler

    bu taşeron şirketler ceplerine dolarlar aktarıp o işçilerin sırtından kanından iliginden para kazanmakta bunuda icat eden başımızdaki ikdidar taşeron sistemi ülkemize atılmış en büyük kazıktır örgütlenme hakkı yoktur ya çalışırsın yada kapı orada yazıklar olsun.


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Bu kadar basiretsiz bir yönetim gelmez daha.

    Size de nasip olsun, kına yakın.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Matchup bunu yazdı:
    -----------------------------

    jizz_jix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Can tatlıdır tatlı... Kendisin başına bişey gelse Anasını sikeri türkiyeyi ayağa kaldırır dinçere öyle olsu dinçere böyle oldu amk adamına bak daha diyo güzel öldüklerine eminim diyor.Bunlarda şefef haysiyette kalmamış artık umurunlarındamı bunların o ocakta bizim için canları pahasına orda çalışıyolar.Kendi salla başı al maaşı aldıklrı para zehir zıkkım olsun.Bunlara oy verenin amk (kendi Payıma ) :)

    -----------------------------

     Bu insanlara oy verenlere sen kimsin de küfredebiliyosun forum kurallarına uygunsa bende ana avrat sövecem bu adama.  ülkenin neredeyse yarısına nasıl küfredebiliyor bu herif ?.


    -----------------------------
    Verenleri şimdiliğine siktir et seni ........


    TURKCELL
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Güzel öldüler mi ölmediler mi onu biz bilemeyizde hacının kafası güzel galiba o konuşmada (:

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek

    Matchup bunu yazdı:
    -----------------------------

    jizz_jix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Can tatlıdır tatlı... Kendisin başına bişey gelse Anasını sikeri türkiyeyi ayağa kaldırır dinçere öyle olsu dinçere böyle oldu amk adamına bak daha diyo güzel öldüklerine eminim diyor.Bunlarda şefef haysiyette kalmamış artık umurunlarındamı bunların o ocakta bizim için canları pahasına orda çalışıyolar.Kendi salla başı al maaşı aldıklrı para zehir zıkkım olsun.Bunlara oy verenin amk (kendi Payıma ) :)

    -----------------------------

     Bu insanlara oy verenlere sen kimsin de küfredebiliyosun forum kurallarına uygunsa bende ana avrat sövecem bu adama.  ülkenin neredeyse yarısına nasıl küfredebiliyor bu herif ?.


    -----------------------------

    Hımmm Ah o forum kurallarında küfür için uygunluk olsaydı ee ben seni rahat bırakmazdım ki ama şimdi sen benim damarıma bastın hoca. Ulan :@ ... neyse sus yoksa yine ban yicen sus... O başbaknın varya o çok sevdiğin başkabanın anla işte sen ;) Aklına gelebilecek en inceden en kalın en akılalmaz fantazilere varana kadar üzerinde hayal ediorum o başbakanının ;)


    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Allah+Din+İman+kitap+vijdan=para Olmus.    İsrailoğulları= $ ve Altın  ( Onlarında En Çok Sevdiği Şey )   Ee O zaman Aramızda Ne Fark Var ?


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

Toplam Hit: 7758 Toplam Mesaj: 45