Mahalle İnternet Altyapısını Nasıl Yükselttirebilirim?
-
Alt kısma onu yazıyorlar ki BTK'ya kendilerini savunurken temize çıkarsınlar. Biz müşteriye yinede alternatif bir çözüm yolu sunduk ama müşteri kabul etmedi diyecekler. Sanırsın sınırsız 4G internet paketi var Telekom'da.
-
BTK sitesinden ettiğim şikayete yanıt geldi
"Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. Şikayetinize konu olan talebinizin şirketimizin müşterilerine sunmuş olduğu hizmet, ürün veya servislerle ilgili olmadığı anlaşılmıştır. TTNET A.Ş. olarak başta Evde/işte İnternet hizmeti olmak üzere müşterilerimize sunmuş olduğumuz hizmet, ürün veya servislerle ilgili her türlü soru ve sorunlarınızı internet sitemizi ziyaret ederek, Çağrı Merkezimizi arayarak veya size en yakın Türk Telekom Ofisine başvurarak iletebilir ve bilgi alabilirsiniz. Bilgilerinize arz ederiz."
şikayetim çözümlenmedi diyip süreci uzattım.
-
tüm masrafları karşılayarak istediğin yere istediğin altyapıyı çektirebilirsin.
türktelekom öyle muziplik yapmak isteyenleri kırmıyor :)
-
manyaksi bunu yazdımkyb bunu yazdımanyaksi bunu yazdımanyaksi bunu yazdı
bana da böyle cevap geldi saçmalık ypgunluk var diyo talepte işte daha hızlı gelmesi gerekmez mi bu durum da
alın bu da ikincisi garip cevaplar veriyorlar yapmazlar yalan dolan heryere fiber olayı
Şikayet cevap yaz işi uzat. 3 sefer cevap yazınca olay BTK'ya taşınıyor. BTK şuan karışmıyor. O yüzden saçma salak cevaplar verip şikayeti geçiştirmek istiyorlar.
aynen bende uzatmayı planlıyorum bakalım neler olacak görücez
yine aynı cevabı verdiler ben anlamadım okuyan yok sanırım bunları tekrar uzatıcam bakalım
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet erişim hizmetinden yararlanmak istediğiniz lokasyonda internet hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda internet hizmetine ait talep yoğunluğu olması nedeniyle talebinizin karşılanamadığı anlaşılmıştır. Bununla birlikte çalışmaların tamamlanabileceği net bir süre bilgisinin iletilemeyeceğini üzülerek bildirmek isteriz. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı kurulumunun henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle hizmet sunumu mümkün olamamaktadır. Talep yoğunluğu olması nedeniyle talep etmeniz durumunda ve bulunduğunuz lokasyondaki mobil şebeke hizmet verilebilirlik durumuna göre Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) Modem Tarifelerinden yararlanabileceğinizi belirtmek isteriz. Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) başvurunuzu; ü Türk Telekom Ofis ve Bayilerinden hat sahibi veya noterden vekaleti olan kişi tarafından, ü Türk Telekom Çağrı Merkezi’ nden hat sahibi tarafından, ü Online Satış Kanalından yapabilirsiniz. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.
-
mkyb bunu yazdımanyaksi bunu yazdımanyaksi bunu yazdı
bana da böyle cevap geldi saçmalık ypgunluk var diyo talepte işte daha hızlı gelmesi gerekmez mi bu durum da
alın bu da ikincisi garip cevaplar veriyorlar yapmazlar yalan dolan heryere fiber olayı
Şikayet cevap yaz işi uzat. 3 sefer cevap yazınca olay BTK'ya taşınıyor. BTK şuan karışmıyor. O yüzden saçma salak cevaplar verip şikayeti geçiştirmek istiyorlar.
@mkyb hocam 3. şikayetin sonucu hala aynı ama bazı değişiklikler yapmışlar bu durumda sözlerinin arkasında değiller.
Şikâyetiniz işletmeciye yönlendirilmiş olup, işletmeciniz tarafından verilen cevap; "Sayın ................, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet erişim hizmetinden yararlanmak istediğiniz lokasyonda internet hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda internet hizmetine ait talep yoğunluğu olması nedeniyle talebinizin karşılanamadığı anlaşılmıştır. Bununla birlikte söz konusu lokasyon için 2020 yılı içerisinde fiberkent proje kapsamında dönüşüm sağlanacağını, ancak çalışmaların tamamlanabileceği net bir süre bilgisinin iletilemeyeceğini üzülerek bildirmek isteriz. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı kurulumunun henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle hizmet sunumu mümkün olamamaktadır. Talep yoğunluğu olması nedeniyle talep etmeniz durumunda ve bulunduğunuz lokasyondaki mobil şebeke hizmet verilebilirlik durumuna göre Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) Modem Tarifelerinden yararlanabileceğinizi belirtmek isteriz. Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) başvurunuzu; ü Türk Telekom Ofis ve Bayilerinden hat sahibi veya noterden vekaleti olan kişi tarafından, ü Türk Telekom Çağrı Merkezi’ nden hat sahibi tarafından, ü Online Satış Kanalından yapabilirsiniz. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla." şeklindedir. Tüketici şikâyetleri, Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır. Diğer taraftan, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde, tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir. Ayrıca, bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılması ile başvuruların ilave yazışmaya ihtiyaç olmaksızın doğrudan ilgili muhatabı tarafından ivedilikle işleme alınarak sonuçlandırılması kapsamında, sonraki tüketici şikâyeti başvurularının tüketici tarafından hizmet alınan işletmecinin internet sitesinde yer alan ve şikâyetler/işletmeci cevaplarının Kurumumuza iletildiği "Tüketici Şikâyetleri" bölümünden yapılması halinde, başvurular daha etkin ve hızlı sonuçlandırılacaktır. Bilgilerinizi rica ederim.
2020 yılı içerisinde fiberkent kapsamı içerisindeymişiz... peehh peeehh 2020 de fiber gelsin birde gelsin beni öpsün..
-
Dün saat 17.00 civarında bana gelen cevap
Sayın ***
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. *** TCKN üzerinden yapılan kontrollerde şirketimizde adınıza kayıtlı internet aboneliği bulunmadığı tespit edilmiştir. TürkTelekomun saha dolaplarındaki hızları yükseltmesi ile ilgili talebiniz için hat kontrolünün yapılarak sağlandığını, ancak abonelik bulunmadığı kontrol sağlanamadığını bildirmek isteriz. Şikayetinize konu olan talebinizin şirketimizin müşterilerine sunmuş olduğu hizmet, ürün veya servislerle ilgili olmadığı anlaşılmıştır. TTNET A.Ş. olarak başta Evde/işte İnternet hizmeti olmak üzere müşterilerimize sunmuş olduğumuz hizmet, ürün veya servislerle ilgili her türlü soru ve sorunlarınızı internet sitemizi ziyaret ederek, Çağrı Merkezimizi arayarak veya size en yakın Türk Telekom Ofisine başvurarak iletebilir ve bilgi alabilirsiniz. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.
Edit: defalarca ttnet kullanmadığımı, başka bir firma tarafından hizmet aldığımı ve sorunun firma kaynaklı değil saha dolabının band genişliğinin yetersiz olduğunu yazmama rağmen bu kadar anlayışı kıt bir firma görmedim
HanDSomE tarafından 28/Oca/20 09:19 tarihinde düzenlenmiştir -
Telekomun kasası bomboş. Normal şartlardaki farklı bir firma iflas bayrağını çoktan çekmişti. Ama malum sebeplerden ayakta tutuluyor... Bu sebeple şu an için Türk Telekom yatırımı sadece hayal.
Başkentin göbeğinde boş port olmadığı için internet kullanamayan binlerce insan var.
Bilgidiğim kadarıyla 5-6 yıl sonra Telekomun kira sözleşmesi bitiyor. Sonrasında çağa uygun bir şirket olarak mı devam edecek yoksa dibi mi görecek anlayacağız...
-
Ray52Lewis bunu yazdı
Telekomun kasası bomboş. Normal şartlardaki farklı bir firma iflas bayrağını çoktan çekmişti. Ama malum sebeplerden ayakta tutuluyor... Bu sebeple şu an için Türk Telekom yatırımı sadece hayal.
Başkentin göbeğinde boş port olmadığı için internet kullanamayan binlerce insan var.
Bilgidiğim kadarıyla 5-6 yıl sonra Telekomun kira sözleşmesi bitiyor. Sonrasında çağa uygun bir şirket olarak mı devam edecek yoksa dibi mi görecek anlayacağız...
2005de yapılan özelleştirmede yanlış hatırlamıyorsam 20 yıllığına verildi. Bari sonunda gerçek bir telekom firması veya teknoloji firması (at&t, cisco, google vb) alsında adam etsin
-
HanDSomE bunu yazdıRay52Lewis bunu yazdı
Telekomun kasası bomboş. Normal şartlardaki farklı bir firma iflas bayrağını çoktan çekmişti. Ama malum sebeplerden ayakta tutuluyor... Bu sebeple şu an için Türk Telekom yatırımı sadece hayal.
Başkentin göbeğinde boş port olmadığı için internet kullanamayan binlerce insan var.
Bilgidiğim kadarıyla 5-6 yıl sonra Telekomun kira sözleşmesi bitiyor. Sonrasında çağa uygun bir şirket olarak mı devam edecek yoksa dibi mi görecek anlayacağız...
2005de yapılan özelleştirmede yanlış hatırlamıyorsam 20 yıllığına verildi. Bari sonunda gerçek bir telekom firması veya teknoloji firması (at&t, cisco, google vb) alsında adam etsin
Ne anlaşması ohoo ?.... https://www.turktelekom.com.tr/hakkimizda/duyurular/sayfalar/turk-telekom-hakkindaki-iddialara-yonelik-duzeltme-5.aspx
Araplar açık açık %55 hisseyi alıp şirketin çoğunluğunu ele geçirdik yazmış sitelerinde. Birde madde madde cevap vermişler.
Araplar Türk Telekom'un içini boşaltıp kaçtı. %55 hisseyi almak için Türk bankalarından kredi çektiler. Ancak o kredi ödenmedi. Onun yerine şirketin ellerinde olduğu süreçte tüm malvarlıklarını arsaları, bakır kabloları, binaları vs sattılar. Sonrasında bu yaptıkları yanlarına kar kaldı. Bu satışlardan gelen parayı yurtdışına kaçırdılar. Yani hepimizin cebinden çaldılar.
Sonrasında bankalar baktı kredi ödenmiyor 2018'de şirkete el koydu. Şuan şirket bankalar tarafından oluşturulmuş bir komisyon tarafından yönetiliyor ama bankalar satmak istiyor. Zira GSM işleri 2000'lerin başındaki gibi karlı değil. Hele Türkiye'de hiç değil. Zira aldığın altyapı malzemesi dolar ile senin müşteriden aldığın para Türk lirasıyla. Attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmiyor.
Şuan Telekom ile Azerilerin Socar firması (şuandada Millenicom'un sahibi) ve China Telecom ilgileniyor. Azerilerin bir artısı petrol ve doğalgaz boru hattını döşerken hazır çukuru kazdık bari altına fiber kablo döşeyelim Türkiye'yi boydan boya geçeriz dediler.
-
an itibariyle (02.02.2020) BTK'da TTnet lehine karar verip konuyu kapattı. Üstüne basa basa netspeed'ten destek aldığımı ve mahallenin alt yapısı kötü dememe rağmen hiçbir şekilde mesajlarımı okumayıp ttnet kullanmıyorsunuz göremiyoruz dediler. Netspeed firmasıyla görüştüğümde artık TürkTelekom'un adsl ve vdsl alt yapılarına destek vermediğini ve geliştirmediği bundan sonra çalışmaları sadece fiber yönde olacağını iletti. Artık eve fiber gelmesini beklicez hedef 2071