folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mahalle Maçlarındaki İlginç Kurallarımız



Mahalle Maçlarındaki İlginç Kurallarımız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bence bu kuralları koyan bi federasyon var..

    bütün mahalleler de aynı mı olur lan?!


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wrongly
    wrongly's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    Ahaha hocam su an derhanede sinava grmek uzereyim sikintidan telefondan tahribata baglandim bunu okudum buyuk bi sessizlik var ama ben yariliyorum ve herkes bana bakiyor. Allah iyiligini versin xD
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=75424

    burdada var az biraz .. 

    ordaki yorumumuda aynen koyiiim :Ç

    istop vardı bide hacı :d araba gelince söliorduk :D


    (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek

    Kaleci topu 3 kere sektirirse rakibe Açılsana 3 kere sektirdim derdi rakip açılırdı.

     

    şöyle bişey hatırlamıom ben ya hiç :| 


    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    amkoim nasl oluyorda herkeste aynı oluo :F

    doğuştan gelen bir yetenek mi yoksa :F 

    ya da tolga ugur siz misiniz lan :F göT herifler :F 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    nuggets54 bunu yazdı:
    -----------------------------
    maçı seyreden kız  varsa maçın boku çıkar, Herkes kıza şov yapmaya başlar :D
    -----------------------------

    eki eki :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    japon kalede vardı unutulmaz :D

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    bizde büyük adım atınca ooohaa amk sen s_çmayada mı böyle gidiyon denirdi:D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clio
    clio's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2009
    Erkek
    51 aylık , 101 aylık , miraslı , kafayla gol atarsan 10 sayı , bacakarası beşik beşlik ,en az tıktık yapan kaleye ,firikik çekme , maç başlamadan önce sen şurda sen burda oynıcan dersin top yerinde oynadığı konuşulan herşeyin unutulması ,kalecinin çalım atarak forvete kadar gitmesini görmen . En kötü oynıyan adama penaltıyı o çeksin demen.vs............
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DmrKen
    DmrKen's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2009
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence bu kuralları koyan bi federasyon var..

    bütün mahalleler de aynı mı olur lan?!


    -----------------------------

    Bende şüphelenmeye basladım hocam, hani istanbulda sokaktan sokağa geçmiştir de diğer şehirlere nasıl geçmiş ak. otobandan mı geçmiş :)

     


    01000100 01101101 01110010 01001011 01100101 01101110
Toplam Hit: 6330 Toplam Mesaj: 60