

Makine Adlı Programda Fuatın Sagopaya Attığı Diss {Tek Mp3, 2.66 Mb}
-
sahsen rap dinlemem hiç ama hiç de sevmem
arkadaş ortamına girdigimde zaten rap dinleyen arkadaslarım türkçe dinlemedikleri için bende dinlemek zorunda kalırım
2pac, dmx , lil john falan dinlenior en azından bunlar caldıgında abi kapatın sunu ya demiorm ama bi ceza bi sago fuat pit10 falan sevmiorm dinliyemiorm =|
rock forever
Toplam Hit: 4649 Toplam Mesaj: 32