Makineden Modeme Res Atma?
-
malum rapidshare :) premium almaya useniyoruz..modem res,modem res,modem res..
bizde insaniz :P
uzun lafın kısası..
kalkıp içeri gitmeden,bilgisayardan,modeme res atmanın bi yolu yordamı war mı?program,komut vb. bişey?
-
192.168.1.1 yada 192.168.2.1 den girince res atabiliosun sanırım
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------
192.168.1.1 yada 192.168.2.1 den girince res atabiliosun sanırım
-----------------------------tam olarak nerden hocam..modeme girebiliyorum ewet :D o kadar becerim war..airties kablosuz?..
-
modem rest. seçeneğinin olması lazım yapılandırmada sanırm.olmadı
başlat>çalıştır>telnet>o ipyigir burdan login ol help yaz çıkan komutlar arasında vardır modem rest.
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------modem rest. seçeneğinin olması lazım yapılandırmada sanırm.olmadı
başlat>çalıştır>telnet>o ipyigir burdan login ol help yaz çıkan komutlar arasında vardır modem rest.
-----------------------------
eywallah ya sagolasin..sabah denicem..vista bi bokluk cikarir yine..
-
bak benim modem quake ben tools>>system commands kısmından restart yapıyorum
-
aynen başlat>çalıştır>telnet
o yaz enterla
ip ni gir.
airties modemlerde reset komutu (genelinde öle zaten) reboot yaz enterla.
kolay gelsin...
-
kullanıcı adını şifreni gir kaydet o kendi restart yapar zaten
-
pekii usrobotics lerde nasil atilio?
-
'telnet' windows tarafından bulunamıyor..İsmi dogru yazdıgınızdan emin olup yeniden deneyin.
yanlis mi yazdim yoksa :D
-
Jiqsaw bunu yazdı:
-----------------------------'telnet' windows tarafından bulunamıyor..İsmi dogru yazdıgınızdan emin olup yeniden deneyin.
yanlis mi yazdim yoksa :D
-----------------------------vista dimi senin ki ? bende de vista var telnet yazmışdım bi bok cıkmamışdı :D
