Makineden Modeme Res Atma?
-
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------
Jiqsaw bunu yazdı:
-----------------------------'telnet' windows tarafından bulunamıyor..İsmi dogru yazdıgınızdan emin olup yeniden deneyin.
yanlis mi yazdim yoksa :D
-----------------------------vista dimi senin ki ? bende de vista var telnet yazmışdım bi bok cıkmamışdı :D
-----------------------------ewet yukarda da demistim ya biliyodum bisey cikaracagini :|
eywallah ya sagolasin..sabah denicem..vista bi bokluk cikarir yine..
-
taki modem elinde patlayana kadar ress atarsın.) git 11 lira ver al.)) macera yşayacak yer arıyosunuz:D
-
Neti üstedi cafeden çekiyom bunlar işe yararmı
yoksa
başka bi yöntem mi?
-
yunusemre bunu yazdı:
-----------------------------Neti üstedi cafeden çekiyom bunlar işe yararmı
yoksa
başka bi yöntem mi?
-----------------------------
yarıyor hacı modemin şifresini bul bende cafede yapıyorum çok sık yapma :D -
modemin menusunda reboot diye bişey ara bulunca tıkla ağ bağlantısı bi kesilir tekrar acılır. tabi arada switch yoksa
Toplam Hit: 3937 Toplam Mesaj: 16
