Manga Kandırma Kenidini
-
bence sahneye yakışıyorlar
yaptıkları müzik de gayet iyi -
MANGA=GENÇLİĞİN İDOLU + Saten Manga System Of A Down Ve Linkin Park Karsıtıdır
Bunları Hatırlmak Gerekir -
maNga deli ya ayrıca amele amele nicki olunca dokundu badmad : D neyse ferdi ayrı maNga ayrı çubuklu yaşar ayrı a.k : D
maNga canlı perfonmansı bence çok psiko -
manga nie onlara karşı ki ?
-
nikimle dokunma fln alakası yok
ben şuan demircilik yapıyorum
üniversite okuyorum
fln fln
amelemiyim tabiki de hayır ve evet
ayrıca manga ne ki gençliğin idolü olsun bu arada
???
ne yararı war insanlara
ne gibi örnek teşkil edebilirlerki?
iol olsunlar
şarkılarını seviyorum umarım uzun soluklu olurlar
ama kendine ortam arıyan bebelerin idolü olurlar ancak
bence idol fln saçma şeyler
herkes kendi olmalı..
manga = idol
:P:P :D:D:D -
System Of A down Ve Lİnkin Park Sözde Ermeni Soykırımını Destekledikleri Ve Türkleri Asagıladıklarını Alenen Belirten Bir Klip Çektikleri İçin Biz Mangacılar System Of A Down Linkin Park KARSITIYIZ. -
tebrik ediyorum siz mangacıları .
hayır anlamıyorum karşı oldunuzda noldu naptınız yani ?
bi şarkınız bile yok bu konuda -
LycRa Sen Heralde Universitenin Muhasebesini Tutuyorsun Herkezin Ne Kadar fiyata GEldiini İyi Biliyormusun Manga Konyaya 4 Milyara Gelsin Bende Cıkar Konyanın Ortasında Esek Gibi Anırırım
Nese Sen Mangaya CAnlı Performansları Kötü Diorsun
Sen Gitte O Zaman Ferdi TAyfuri Hakan Tasıyan Dinle Oke CAnlı Canıl Veya Tut Bi İnsaat Amelesini O Sana Sölesin
-----------------
BadMad bey konser organizasyonunun içindeydim.. Kimin ne kadara geldiğini çok iyi biliyorum. Ne dinlerim ya da dinlemem seni hiç alakadar etmez. Aşağıladığın inşaat amelesini dinlerim SENİ DİNLEMEK YERİNE. Sana para mara da vermem.. Ferdi Tayfur du Hakan Taşıyandı sevmem fakat unutma ki bu adamlar Türkiye'de tutulmuş adamlar.. Ben metal ve alt kollarını dinlerim ve bugune kadar da arabesk dinlemedim. Şunu unutma ki Türkiyenin yarısından fazlası arabesk dinliyor. O yüzden kalkıp da kimseyi eleştiremezsin ne dinlyeceği hususunda.. Hele beni hiç eleştiremezsin. Şayet festival için kötü seçimler yapmış olsaydım sana sorardım. Beleşe seni getirir böğürtürdüm orda kendimi de seni de rezil ederdim. Ama Manga olsun diğer gruplar olsun hepsini getirmeden önce canlı performanslarına çok dikkat ettik. Manga sağlam bir grup, şarkı sözleri de normalin üstünde ama canlı performansları yok. Halkı coşturamazlar çünkü grup elemanlarının bir çoğu konuşmayı bilmiyor aynen senin gibi.. Eşelenip duruyor olduğu yerde.. Yine söylüyorum 1.si kimseyi aşağılayamazsın, 2.si saygı duyacaksın herkese 3.sü adam akıllı konuşmayı öğren.. 4.sü 4 milyar mangaya verip seni böğürttürmeye gerek yok nasıl tasvip etmişsen zaten yeterince böğürmüşsün.. Anlaşıldı mı? Bana da cevap vermeye kalkma.. Bu adamların nette birçok konser görüntüsü var.. Müziği yapıyorlar ama ses yok.. Yine cevap verme çünkü benle konuştuğun dille sana cevap verdim.. -
MANGA=GENÇLİĞİN İDOLU + Saten Manga System Of A Down Ve Linkin Park Karsıtıdır
Bunları Hatırlmak Gerekir
-----------------------
Buna da cevap vereyim. System of down ermeni grubudur ve Türkleri rencide edecek her türlü hareketi yaparlar konserlerde.. Türkleri konseri almamak gibi -bizim gerizekalılar da ne bok var gidiyorlar anlamam- pislik yaparlar. O yüzden ben Türküm diyen, Türklüğü ile gurur duyan herkesin bu gruba değil karşı olmak adını bile ağzına alması yanlıştır. 2.si Linkin Park bir dünya grubudur. Kalkıp da Manga gibi bir grubun ben buna karşıyım demesi saçmalıktan öteye gidemez. Linkin Park siyasi bir oluşum değil saçmalıklar da bulunan bir grup da değil. Hem de Türkiye'de Linkin Park gibi müzik yapan da sadece Mangadır profesyonel manada.. Kalkıp da ben karşıyım demesi aynen çekememezlikle birdir. Mangaya bunu demek düşmez. Ayrıca Manga Türkiyenin Linkin Parkıdır bariz bir şekilde. Onların çizgisi bellidir Mangada.. Haydi vesselam -
SOAD'ın zaten ta a.q
mangacı abiler madem karsısınız bi icrat yapın.sizde böle bi soykırım olmadıını falan dile getiren bi şarkı yapın mesela?
Toplam Hit: 2590 Toplam Mesaj: 24
