Mankenlik Ajansları..
-
Merhabalar..
Bir arkadaşım int.'ten yaptığı başvuruda adı lazım değil bi ajansa kabul edildi , görüşmeye çağırıldı..
1- Görüşmede ne olucak ?
2- Bu işi yapan , bilgisi olan varmı ?
3- Tabiki para..
teşekkürler. -
up
-
görüşmeye çağırırlar resim isterler orda belki bi kaç resim çekmek isteyeblirler. Dikkat sahte ajanslar filan olmasın ismini pm at hocam ajansın
-
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
görüşmeye çağırırlar resim isterler orda belki bi kaç resim çekmek isteyeblirler. Dikkat sahte ajanslar filan olmasın ismini pm at hocam ajansın
-----------------------------
Attım + arkadaşım erkek , bağyan olupta suistimal filan değil yani.. -
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
görüşmeye çağırırlar resim isterler orda belki bi kaç resim çekmek isteyeblirler. Dikkat sahte ajanslar filan olmasın ismini pm at hocam ajansın
-----------------------------
Attım + arkadaşım erkek , bağyan olupta suistimal filan değil yani..
-----------------------------Gene de ikram edilen çayı içmesin :)
-
bazı ajanslar deneme çekimine ücret alıo bazılarıda almıo deneme çekimi sonrasında beğenilirse kaydı tamamlanır ajansla anlaşma yapar çekimlerde ilk zamanlar çok fazla para alamaz anca belirli bi yere geldikten sonra alabilir
-
arkadasin fotolarini birde biz görsek en azindan bi yerlere gelebilme oranini belirlerik .d
-
KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
görüşmeye çağırırlar resim isterler orda belki bi kaç resim çekmek isteyeblirler. Dikkat sahte ajanslar filan olmasın ismini pm at hocam ajansın
-----------------------------
Attım + arkadaşım erkek , bağyan olupta suistimal filan değil yani..
-----------------------------Gene de ikram edilen çayı içmesin :)
-----------------------------güzel olmus :D :D
-
adını pm at bi bakıyım. bi kaç resim çekicekler , kendini tanıtıcak kamera kaydına alınıcak. sonra bunların asıl bi başları var :) o inceliycek herkesi beğendiklerinin önünü açıcak :D ilk etapta fazla bişey beklemesin çok az para alır. seçilmezse zaten hiç bişey alamaz.
-
cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
adını pm at bi bakıyım. bi kaç resim çekicekler , kendini tanıtıcak kamera kaydına alınıcak. sonra bunların asıl bi başları var :) o inceliycek herkesi beğendiklerinin önünü açıcak :D ilk etapta fazla bişey beklemesin çok az para alır. seçilmezse zaten hiç bişey alamaz.
-----------------------------
IMC ajans.. -
4 farklı ajansta kaydım var amk tipimizde şahane çağırdıkları yok:)
