Mankenlik Ajansları..
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
referanslarda bi biz eksiğiz :D nidafilm :D site 5 para etmiyo ama. Geleceği için sitedekilerin kendi yaşındakilere baksın geçmişleri yazıyo orda eğer çok tercih edilen bi ajanssa arkadaşının tipide iyiyse geleceği olur. Biraz bakıyım bayan oyunculara belki bizde ordan şey edebiliriz :D
-----------------------------
BAkalım ne olucak sonuç , merakla bekliyoruz + kesinlikle sözleşme imzalamasın diyenler var.. :S
-----------------------------
sözleşmeyle ajans kendine bağlarlar arkadaşını :D seçimini kendi yapıcak sözleşmeyi iyi okusun , düşünsün ;)
-----------------------------
Sözleşmeo lmadan çalışabilirmi peki ?
-----------------------------
ajansa bağlı , sen ajans sahibi olsan çalıştırırmısın ?
-----------------------------
Sözleşmeyle adamı kul köle ederim , öbür türlü free olur..
-----------------------------
onlarında yapıcağı o :D -
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
qertenqelex bunu yazdı:
-----------------------------
4 farklı ajansta kaydım var amk tipimizde şahane çağırdıkları yok:)
-----------------------------
Belkide tipin o kadar şahane diiildir hacı :)
-----------------------------
belkide " profesyonel zampara " bu yüzden :) -
cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
referanslarda bi biz eksiğiz :D nidafilm :D site 5 para etmiyo ama. Geleceği için sitedekilerin kendi yaşındakilere baksın geçmişleri yazıyo orda eğer çok tercih edilen bi ajanssa arkadaşının tipide iyiyse geleceği olur. Biraz bakıyım bayan oyunculara belki bizde ordan şey edebiliriz :D
-----------------------------
BAkalım ne olucak sonuç , merakla bekliyoruz + kesinlikle sözleşme imzalamasın diyenler var.. :S
-----------------------------
sözleşmeyle ajans kendine bağlarlar arkadaşını :D seçimini kendi yapıcak sözleşmeyi iyi okusun , düşünsün ;)
-----------------------------
Sözleşmeo lmadan çalışabilirmi peki ?
-----------------------------
ajansa bağlı , sen ajans sahibi olsan çalıştırırmısın ?
-----------------------------
Sözleşmeyle adamı kul köle ederim , öbür türlü free olur..
-----------------------------
onlarında yapıcağı o :D
-----------------------------
Bi kaç ajans daha var, bakalım.. -
ajan senin peşine düşmez sen onların peşine düşceksin en başta kendini göstermeye başladıktan sonra zaten onlar senin peşine dşüyor...
-
NiGhT_SouL bunu yazdı:
-----------------------------Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
qertenqelex bunu yazdı:
-----------------------------4 farklı ajansta kaydım var amk tipimizde şahane çağırdıkları yok:)
-----------------------------
Belkide tipin o kadar şahane diiildir hacı :)
-----------------------------
belkide " profesyonel zampara " bu yüzden :)
-----------------------------yok beya torpil şart hacı. bende 4 sene tiyatro eğitimi var şimdiye kadar bi sıkıntım olmadı tiple ilgili:)
edit: ben oyunculuk ajansıyla karıştırmışm:)
-
izmirde bende kayıtlıyım şimdiye kadar çağıran olmadı hayırlısı fotğrafı kendileri çekiyor özgeçmiş felan bakalım refarans kuvvetli figuranlık felan oluyor 30 tl günlük yemek onlara ait o kadar
-
Konu başında arkadaşım diye bahsettim , ama beni çağırdılar.. Baya bi gitmeyi filan düşündüm , yaşadığım yer - ist
arası 2 saat , bunu gözüm kesmedi , gitmiycem o yüzden .. Teşekkürler.. -
hıc ayarlama :) ne arkadasların varmıs bak :D
