folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Mantık Soruları (Fermat)



Mantık Soruları (Fermat)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    öğretmenin 3 kızı var , ikizler 2-2 ve 9 yaşında piyano çalan.

     

    baba anneye kayıyor da şurdan geliyor :     (x+6)x5=x+27   burdan x=-3/4 oda eşittir -9 ay  hah bak ne güzel oldu denkleme koyunca :D

     

    kapıcı sorusu ise şöyle, herangi birine "diğer nöbetçiye sorsam hangi kapıyı gösterir" dediğin zaman gösterilen kapının tersine girersin huzur ve feraha erersin :D

     


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek
    4-3-3 niye olmuyor kızlarda ?

    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    1.sorunun cevabı nedir :)


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    çünkü 2-2-9 ve 1-6-6 olunca toplamları 13 ediyor. şimdi gelelim 4-3-3 mevzusuna oda şundan, adam diyor ya ama verdiğiniz bilgiler yetersizzzz (ve adam büyük kızım piyano çalıor dior) yani kabaca adamın kapı numarası 13 olduğu için 4-3-3 olmamış oluyor :D çünkü toplamı 13 değil ve adam müdahalede bulunmuyor.

     

    tabii biz kapı numarasını bilmediğimiz için bize 4-3-3 de olur 2-2-9 da olur bize her yer trabzon zaten :D


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_AnymosRE
    By_AnymosRE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    XCoder bunu yazdı:
    -----------------------------
    4-3-3 niye olmuyor kızlarda ?
    -----------------------------

    eğer kızı zeka üstünü falan değilse 4 yaşında piyano çalamaz :D 9 yaşında çalması daha mantıklı değil mi :D


    Yapmacık olup seviLmektense, kendim oLup nefret ediLmeyi tercih ederim...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek
    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    çünkü 2-2-9 ve 1-6-6 olunca toplamları 13 ediyor. şimdi gelelim 4-3-3 mevzusuna oda şundan, adam diyor ya ama verdiğiniz bilgiler yetersizzzz (ve adam büyük kızım piyano çalıor dior) yani kabaca adamın kapı numarası 13 olduğu için 4-3-3 olmamış oluyor :D çünkü toplamı 13 değil ve adam müdahalede bulunmuyor.

     

    tabii biz kapı numarasını bilmediğimiz için bize 4-3-3 de olur 2-2-9 da olur bize her yer trabzon zaten :D


    -----------------------------

    toplamın 13 olduğu nerede yazıyor ben mi kaçırdım :D

    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek
    By_AnymosRE bunu yazdı:
    -----------------------------

    XCoder bunu yazdı:
    -----------------------------
    4-3-3 niye olmuyor kızlarda ?
    -----------------------------

    eğer kızı zeka üstünü falan değilse 4 yaşında piyano çalamaz :D 9 yaşında çalması daha mantıklı değil mi :D


    -----------------------------
    http://en.wikipedia.org/wiki/Isaac_Albéniz

    4 yaşında başlamış adam çalmaya :D

    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    4. Soru
    Bir öğrenci öğretmenine sorar; "Kızlarınız kaç yaşında?" Öğretmen cevap verir; "Eğer yaşlarını çarparsanız 36 eder. Eğer toplarsanız kapı nımaranız eder." Öğrenci bu bilginin yetersiz olduğunu söyler. Öğretmende; "Büyük olan piyano çalıyor." der. Kızlar kaç yaşındadır.

     

     

    çözümü;

     

    adamın ikizleri var soruda belirtmen gerekiyor) 

    ikizlere göre çözüm ;

     

    olabilecekler;

    36-1-1 = kapı no 38 eder

     

    18-2-1 = kapı no 21 eder

     

    12-3-1 = kapı no 16 eder

     

    36-1-1 = kapı no 38 eder

     

    9-2-2 = kapı no 13 eder

     

    4-3-3 = kapı no 10 eder

     

    6-2-3 = kapı no 11 eder

     

    6-6-1 = kapı no 13 eder

     

    bu kombinasyonara bakınca bu kadar bilgi ile çözülememesi için kapı no nun aynı olamsı gereken bilgiye laımdır bunda ancak ve ancak

    9-4-4= 13 eder

    6-6-1=13 eder 

     

    ve büyük kız piyanoa çalıyor sa küçükler ikizdir yani 

    9-4-4


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    XCoder bunu yazdı:
    -----------------------------
    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    çünkü 2-2-9 ve 1-6-6 olunca toplamları 13 ediyor. şimdi gelelim 4-3-3 mevzusuna oda şundan, adam diyor ya ama verdiğiniz bilgiler yetersizzzz (ve adam büyük kızım piyano çalıor dior) yani kabaca adamın kapı numarası 13 olduğu için 4-3-3 olmamış oluyor :D çünkü toplamı 13 değil ve adam müdahalede bulunmuyor.

     

    tabii biz kapı numarasını bilmediğimiz için bize 4-3-3 de olur 2-2-9 da olur bize her yer trabzon zaten :D


    -----------------------------

    toplamın 13 olduğu nerede yazıyor ben mi kaçırdım :D

    -----------------------------

     

    yok hocam yazmıyor sadece 2-2-9 ve 1-6-6 dan adamın aklının karıştığını varsayıyoruz. ikiside 13 e eşit oluyor ya, yani şu: çarpımları 36 toplamları kapı numaram.

     

    eğer 4-3-3 olsaydı zaten şrak diye indirirdi bu hacı abi cevabı :D ama toplamları 13 olarak 2 seçenek çıkıyor ki bu hacı abi dior ama yetersiz bilgiler :D inan kafa da çözdüm olayı ama açıklayamıyorum :D


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek
    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    XCoder bunu yazdı:
    -----------------------------
    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    çünkü 2-2-9 ve 1-6-6 olunca toplamları 13 ediyor. şimdi gelelim 4-3-3 mevzusuna oda şundan, adam diyor ya ama verdiğiniz bilgiler yetersizzzz (ve adam büyük kızım piyano çalıor dior) yani kabaca adamın kapı numarası 13 olduğu için 4-3-3 olmamış oluyor :D çünkü toplamı 13 değil ve adam müdahalede bulunmuyor.

     

    tabii biz kapı numarasını bilmediğimiz için bize 4-3-3 de olur 2-2-9 da olur bize her yer trabzon zaten :D


    -----------------------------

    toplamın 13 olduğu nerede yazıyor ben mi kaçırdım :D

    -----------------------------

     

    yok hocam yazmıyor sadece 2-2-9 ve 1-6-6 dan adamın aklının karıştığını varsayıyoruz. ikiside 13 e eşit oluyor ya, yani şu: çarpımları 36 toplamları kapı numaram.

     

    eğer 4-3-3 olsaydı zaten şrak diye indirirdi bu hacı abi cevabı :D ama toplamları 13 olarak 2 seçenek çıkıyor ki bu hacı abi dior ama yetersiz bilgiler :D inan kafa da çözdüm olayı ama açıklayamıyorum :D


    -----------------------------

    kapı numarasının 13 olduğu biryerde yazmıyor ?
    yani yaşların toplamının 13 olmasını gerektirecek bir zorunluluk yok

    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
Toplam Hit: 12493 Toplam Mesaj: 44