Manyetik Dik Duruş Korsesi
-
http://www.manyetikkorseler.com/
Bilgisayar başında dura dura kambur olduk , bazen yemek yerken dikkatimi çeker sağa sola bakıyorum millet dik birşekilde oturup yemeğini yiyor benim ise nerdeyse kafam tabağa giricek : ) tabi bunu isteyerek yapmıyorum alışkanlık olmuş asosyal yaşamanın yan etkileri farkında olmadan oluyor bunların hepsi . evde bu korseyi kullanmaya karar verdim bilgisi tecrübesi olan varmı işe yararmı bu korse bildiğinizi düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim. -
yarıldım hocam :D bendede aynı sorun var takipteyim
-
oha lan fetiş elbiselerine benziyor meme biryerden fırlamış felan üstüne para verseler giymem bunu aq :D
Şekil (A)

-
amk aynı ben..
dogrusal düzlemde göt ile baş arasında kafadan bi 10santim var..
kambur olucak amk bu genç yaşta..
hay sikiyim böyle işi ya..
kötü oldum şimdi.
-
Eğer alcak arkadaşlar varsa irtibatta olalım miktar fazla oldumu fiyat düşüyor
-
ersn bunu yazdı:
-----------------------------Eğer alcak arkadaşlar varsa irtibatta olalım miktar fazla oldumu fiyat düşüyor
-----------------------------çok para hacı ya..
marangöz tanıdık var bizim.
boyundan göte kadar bi sunta çektiririz ?
bide don lastiği ile önden gerdirdik mi tamamdır ?
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------ersn bunu yazdı:
-----------------------------Eğer alcak arkadaşlar varsa irtibatta olalım miktar fazla oldumu fiyat düşüyor
-----------------------------çok para hacı ya..
marangöz tanıdık var bizim.
boyundan göte kadar bi sunta çektiririz ?
bide don lastiği ile önden gerdirdik mi tamamdır ?
-----------------------------demi hiç kasmaya gerenk yok :D olm harbiden kambur duruş çok kötü lan bigün göt kafa yer değiştircek amk :S
-
denemişligim var manyetik falan değil bunlar hikaye :D o arka kısımda uzun dikdörtgen ince bir metal plaka varo dik durmanı sağlıyor. koltuk altlarından geçen lastikleri nekadar sıkarsan okadar dik duruyorsun. fakat belli bi süreden sonra iz yapıyor,acıtıyor ve bunaltıyor. bi hevesle alırsan kenara biyere atmaman için 1 hafta müddet tanıyorum :D
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------ersn bunu yazdı:
-----------------------------Eğer alcak arkadaşlar varsa irtibatta olalım miktar fazla oldumu fiyat düşüyor
-----------------------------çok para hacı ya..
marangöz tanıdık var bizim.
boyundan göte kadar bi sunta çektiririz ?
bide don lastiği ile önden gerdirdik mi tamamdır ?
-----------------------------Ben almaya karar verdim , Bursa dan alıcak varsa pm atsın . Aldıkdan sonra yorumları yazarım foto istemeyin ama : )
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------denemişligim var manyetik falan değil bunlar hikaye :D o arka kısımda uzun dikdörtgen ince bir metal plaka varo dik durmanı sağlıyor. koltuk altlarından geçen lastikleri nekadar sıkarsan okadar dik duruyorsun. fakat belli bi süreden sonra iz yapıyor,acıtıyor ve bunaltıyor. bi hevesle alırsan kenara biyere atmaman için 1 hafta müddet tanıyorum :D
-----------------------------bilgisyar başında onu düşünmezsin zaten pc ye adapte oluyorsun 1 süre sonra vucüt alışır . Madem kullanmıyorsun satarsın sen şimdi onu ?
-
hmmm
