folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Manyetik Jeneratör Nerde Bulunur?



Manyetik Jeneratör Nerde Bulunur?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Arkadaşlar mıknatısların aynı kutbunun birbirini itmesi mantığı ile çalışan halihazırda satışta jeneratörler var mı? Elka isminde bir şirket geçmişte bu işlerle uğraşıyordu sanırım. Nette manyetik motor yapımları ile ilgili videolar mevcut. 


    Syntax error..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Bütün elektrikli motorlar mıknatısların birbirini itmesi ile çalışır. Gözünü sewim bu da sonsuz enerji motoru deme

    HolyOne tarafından 10/Oca/14 00:57 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    watervay bunu yazdı

    Arkadaşlar mıknatısların aynı kutbunun birbirini itmesi mantığı ile çalışan halihazırda satışta jeneratörler var mı? Elka isminde bir şirket geçmişte bu işlerle uğraşıyordu sanırım. Nette manyetik motor yapımları ile ilgili videolar mevcut. 

    Hocam bütün motor ve generatörler aşağı yukarı aynı manyetik prensiplere göre çalışır :D

    Hani mıknatısların aynı kutbunun birbirini itmesi diye tabir ettiğin olay kullanımı çok az olan istisnalar (ultrasonik motorlar dışında bütün motor ve generatrlerin çalışmasındaki olay :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Çalışma mantıklarını biliyorum. Benim kastettiğim burdaki olay. http://www.youtube.com/watch?v=PFGiWiXMHn0


    Syntax error..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    golgi
    golgi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    watervay bunu yazdı

    Arkadaşlar mıknatısların aynı kutbunun birbirini itmesi mantığı ile çalışan halihazırda satışta jeneratörler var mı? Elka isminde bir şirket geçmişte bu işlerle uğraşıyordu sanırım. Nette manyetik motor yapımları ile ilgili videolar mevcut. 

    dünyada son ürün haline gelmiş olan yok

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Birde bu var.

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Oua2g1dDNQ8


    Syntax error..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    Hocam bir ara bende taktım kafaya yapıcam filan diye 2 tane cd üzerine mıknatıs filan yapıştıradım ama çok sıkıcı bir iş çok ince hesap istiyor. Nettede satılık olarak hiç görmedim.

     

     

    Bende bu ara stirling motoru ile uğraşıyor bütün teneke kutuları topladım eksik ufak tefek parça kaldı :) 

    http://www.youtube.com/watch?v=KDICb18FNKQ

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burhan808
    burhan808's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    Dünya bu kadar petrole bağımlıyken, senin benim gibi tüketici toplum haline gelmiş insanların bu tarz ileri teknolojilere ulaşması senin düşündüğünden daha zor olmalı değil mi?


    "O da Senden Razi Dön Rabbine"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    konuyu çok beğendim. Ufak tefek işler için bu tip bir enerji kaynağı kullanılabilir aslında. Hdd içine konulan mıknatısları bilirsiniz hayvan gibi güçlüler, bunlarla birkaç yüz watt elektrik üreten bir cihaz yapılamaz mı?


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Beyler fiziğin temel kanunlarını ihlal eden cihazlar üstünde kafa yormayın.

    İki tane döner çarkın biri öbürünü döndürdüğü için sürekli döneceğini düşünmeye benzer.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Evet bir free energy konusu daha. Kokusunu almıştım ilk mesajda ama yok artık dünya kadar konu açıldı, o kadar çürütüldü sonra bir daha açanlar yerin dibine sokuldu hala açan olamaz demiştim.Gene açıldı tüm tbt alemine hayırlı olsun :)


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Toplam Hit: 3065 Toplam Mesaj: 20