folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Manyetik Jeneratör Nerde Bulunur?



Manyetik Jeneratör Nerde Bulunur?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Konu silinebilir..


    Syntax error..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    forum silinebilir!!!!


    işte öyle
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aksata
    aksata's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Beyler fiziğin temel kanunlarını ihlal eden cihazlar üstünde kafa yormayın.

    İki tane döner çarkın biri öbürünü döndürdüğü için sürekli döneceğini düşünmeye benzer.

    nikola tesla free energy konusunda boşuna mı uğraştı o kadar :) ;)

     

     

    Havadaki elektromanyetik dalgalar elektriğe dönüştürülebilir ama teknik olarak free energy olmuyor neticede havadaki elektromanyetik dalgalarında kaynağı var. Bir nevi kablosuz elektrik transferi gibi birşey yapmış oluyorsun. 

    muammer yıldız ın yağtığı proje dikkatimi çekmedi değil. Çünkü bir kaç yerde daha tanıtımını görmüştüm. Gerçek Free energy olabilir 


    Bazıları özgürlüğü sadece kendileri gibi düşünenlere reva görüyor...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Yaşadığımız evrende free energy diye bir şey yok arkadaşlar.Termodinamik kanunlarını kimse delemez.


    طדṮ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    "Olmaz, yapılamaz" denilipte yapılan birçok şey gördü bu dünya.
    G.t olacağımız gün umarım çok uzak değildir. :)

    telekom tarafından 11/Oca/14 13:47 tarihinde düzenlenmiştir

    vatandaşa kafam girsin!..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    telekom bunu yazdı

    "Olmaz, yapılamaz" denilipte yapılan birçok şey gördü bu dünya.
    G.t olacağımız gün umarım çok uzak değildir. :)

    bir şey vermeden bir şey alamazsın hocam :))


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    telekom bunu yazdı

    "Olmaz, yapılamaz" denilipte yapılan birçok şey gördü bu dünya.
    G.t olacağımız gün umarım çok uzak değildir. :)

    Göt olunacak birşey yok. Hiçbir şey yoktan var edilemez ancak dönüştütülebilir. Free energy diye birşey yoktur free energy gibi gözüken motorlar falan da ancak kendi kendini uzun süreler döndürülebilir. Bunların önüne bir yük konduğunda şak diye dururlar. 3-5 tane lise fizik bilgisine sahip insanların çektiği videolara kanmayın. Faraday, lenz yasaları endüvi reaksiyonları bunların boru gibi ispatları var, videoyu çekenlerin sanbdığı gibi f=m.a ile bitmiyor.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    torpedo_XL bunu yazdı
    telekom bunu yazdı

    "Olmaz, yapılamaz" denilipte yapılan birçok şey gördü bu dünya.
    G.t olacağımız gün umarım çok uzak değildir. :)

    Göt olunacak birşey yok. Hiçbir şey yoktan var edilemez ancak dönüştütülebilir. Free energy diye birşey yoktur free energy gibi gözüken motorlar falan da ancak kendi kendini uzun süreler döndürülebilir. Bunların önüne bir yük konduğunda şak diye dururlar. 3-5 tane lise fizik bilgisine sahip insanların çektiği videolara kanmayın. Faraday, lenz yasaları endüvi reaksiyonları bunların boru gibi ispatları var, videoyu çekenlerin sanbdığı gibi f=m.a ile bitmiyor.

    hocam onlerine birsey koyma o zaman. miknatis donuyor. etrafina bobin sar. milivoltlar seviyesinde de olsa enerji elde edebilirsin iyibi bobinle telefon sarji yapan videolar var. bununla ilgili buyuk universiteler ve buyuk patantler de mevcut. ama bu enerjinin sonsuz oldugunu idda edenler olsada bunun iyi bir enerji kaynagi oldugu halde sonsuz olmadigini dusunuyordum. Hollanda delft universitesindeki abim ile gecen yaz bu manyetik motor seylerini incelemistik buldugumuz bir yazi da uc asagi bes yukari anlattigina gore; Evet cihaz manyetik bir guc uretiyor ve donuyor. Fakat unutmamak gerekki magnetik salinim kutle icindeki enerji ile oranlidir yani miknatisin miknatislik ozelligini kazandiran guc zamanla yok olacaktir. bu da cekime karsi koyan guc oraninda senin faydalanman ile dogru orantilidir. Sonucta miknatis sadece enerjiyi depolamis oluyor. Enerji yok olmuyor yada yoktan yaradilmiyor.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 3069 Toplam Mesaj: 20