Matamatik Sorusu
-
yorumsuz.
(alınma.sana hitaben değildi yorumum)
-
ulan girdik bakıyoruz bizde adam akıllı bir soru diye !
şaka yapıyorum de birader.
-
Şaka filandır yahu bu çıkarma işlemi için konu açmadım de,
-
ottomanmurat yaş 33 gorunuyor ama harbiden blmiosan ayıp yaw :/
-
Ya basit felan matamatik işte cogu kişi hep 10 luktan alııyor orada 9 kaldıgını bilmiyor muhasebeci arkadaş da
hep komşudan 10luk alındıgını düşünüp orayi 0 a onluk alınca 10 dan 3 cıkartiyor 7 kalıyor hesaplıyor
-
nasıl lan ?
-
vay amk
-
bildiğin çıkarma işlemi la bu
-
kanka bi de matamatik degil matematik
-
öğrenmenin yaşı yoktur , takdir ve tebrik ediyorum sizi.
Toplam Hit: 2958 Toplam Mesaj: 31
