Matematiği Nasıl Sevebilirim ?
-
Nespace bunu yazdı:
-----------------------------Hey kaderdaşım!
İpin ucu kaçtı, sen ben ve bizim gibi diğer öğrenciler için..
-----------------------------
ipin ucu her zaman elinde hacı niye kaçsınki ? sonuçta sen buna bir çaba harcamazsan zaten öğrenemezsin :D matematik öğrenmek için biraz fazla çaba gerekir olay budur sonuçta bir çok dersin temelide matematik olduğundan bu çabayada değer. -
Soru çözmeyi öğrenerek,nasıl mı?
insan soru çözdükçe matematiğe aşık oluyor benim üni 1 e kadar matematik 0 ın altında idi sonra gerçekten çalışmaya karar verdim ve başardım baktım ki: yemek yerken yürürken uyurken soru çözüyorum ve buda beni mutlu ediyor;işte böyle.
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
önce hoca sana sevdirecek sonra sen sevmeye zaten başlıcaksın :)
-----------------------------aynen öyle. benim atematik ve geometri normlde çok iyiydi. lise 1 e bi başladım. mat hocası ve geo hocası farklı. matematik yine iyi. geomatriden de sınıfta kalmamak için direniyodum. hocaya öyle bi gıcık olmuşum ki artık. derste arkadan kağıt mağıt fırlatıyom hocanın kafaya:D dönüyo kim attı ulen onu? konuşması da erzurum ağzıyla:D
2. olarak da konuları oku iyice anla ondan sonra basitden başla soruları çözmeye. direk zora geçme yavaş yavaş arttır. soruları çözdükçe sevmeye başlarsın. çözemeyince, hele de sen çözemezken arkadaşların çözerse hiç kafana takma. hiç utanmadan sıkılmadan hocaya sor. anlamadın mı bi daha sor. hocaya de en basitden hiç bilmiyomuşum gibi anlat de gerekirse. sonra helede zor soruları çözmeye başla. onları hızlı çözmeye başladın mı sevmeye başlarsın. daha sonra başka bir konuda önceki konulardan olan bilginlede daha rahat çözersin ve daha önce rahatlıkla çözüyodum bunları mı çözemiyecem şeklinde bir rahatlık olacağından o sorularıda biraz çalıştıktan sonra seversin...
üçüncü bişe daha yazacaktım da unuttum amk:D
-
bence matematiği sevmen için önce onu anlaman lazım. kötü birşey olmadığını farkettiğin zaman da zevk alırsın sanırım. anlamaya çalış. çalış!
-
matematik sefilmezmi la, lisedeyken ortaokuldayken fln mat dan kopyayla anca 1 alırdım ona bile sükrederdim hiç bişi bilmesdim:D ama gecen sene öss ye hazırlanırken ddm bn bu matematigi yapcam kendi kendime ve oturdum calıstım 1sene boyunca ilk baslarda 2-3 net anca yapıodm sonradan 20net yapmaya basladım sadece mat!! geometri yoq(ztn istesemde yapamıom:D) yani otur calıs kendini biras sık hojanı fln dinle inan yapmaya baslayınca snde çok seveceksin hatta dier dersleri bırakacan bnde öle oldu bu sefer dier dersler yalan:D
-
güzel ama evli bir hocadan ders al
-
hackerteam550 bunu yazdı:
-----------------------------güzel ama evli bir hocadan ders al
-----------------------------O nie
-
aşık olamaz ama doğru aşk engel tanımaz
-
banada yardım 7. sınıftayım bi şey annamıom
-
matematıgı sevmıceksın hacı sadece onu yapmak senın gorevın sorumlu oldugunu dusunup yapıcaksın
bnde sevmem ama yapmak zorundayız bole boktn bı egıtım sıstemı war
... ana tema: mat sevilmez a.k
