Matematik Sorusu
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Kafamdan yapmıştım zaten :)
İspatı MatLAB
-
Yalnız dikkat ettim matlab'ı çok iyi kullanıyosun (: Ben lineer hesaplamaların dışına çıkamadım matlabda :S İngilizcenin getirdiği eksikler olsa gerek. Bi de kaynak eksikliği. Senden doküman bekliyorum hacı. Matlab kullanımı hakkında. Kendin yaz ekle dokümanlara çalışırız bizde.
-
Valla bende okulda öğrendim.
Vaktim olursa yazarım.
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------Valla bende okulda öğrendim.
Vaktim olursa yazarım.
-----------------------------
evt aga kaynak verecek olursan benide unutma, bende matlab kurdum pc ye ama elimde kaynak yok banada yollarsan çok sevinirim
Toplam Hit: 2471 Toplam Mesaj: 15
