Max 2500 TL'ye Laptop Önerisi
-
ben o paraya uçak alırım uçak :D
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
biraz aşdık fiyatı ama kral alet ve ergonomik deiğil :D
-----------------------------Hocam sen fiyatı biraz değil bayaa aşmışsın.. Muhtemelen hayalindeki bilgisayardır :D
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
al al al alll
kaçırmıyorsun bunu :)
*Cep telefonundan monitörüne laptoptan televizyonuna bir çok samsung ürünü kullanıyorum. Hiç bir zaman servislerinden yana bi şikayetim olmadı.Güler yüzlü çalışanlar iyi hizmet.
*32nm işlemcisi ile ısı derdini ortadan kaldırmışlar..
* Aynı tasarıma sahip samsung q530 kullanıyorum. Klavyesi çok kullanışlı ayrı olması sizi korkutmasın. 15dk da alışırsınız.
*şarj süresine gelince NVIDIA Optimus özelliği ile yogun grafik işlemleri gerektirmeyen uygulamalar. Intel HD Grafik kartıyla yapılıyor bu sürede GT540M gibi bir oyun canavarı çalışmamış olup en uzun sarj süresine çıkıyor.
*i7 2630QM işlemciye sahip.
750GB Harddiske ve 6GB DDR3 Ram bulunuyor üstünde.
Ekran kartına gelirsek ;
128 bit veri band genişliği ve 2gb DDR5 bellek yapısına sahip.
DirectX 11 ve Shader 5.0 destekli.
Kısacası :) Fiyat/Performans bakımından çok çok güzel bir ürün..
üstüne samsung kalitesi ile birleşince çok güzel bir ürün çıkmış.
umarım yardımcı olabilmişimdir :)
-----------------------------hocam bu bilgisayarı almayı düşünüyorsan vatandan almada nerden alırsan al....
-
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------hocam bu bilgisayarı almayı düşünüyorsan vatandan almada nerden alırsan al....
-----------------------------neden hocam ?
ben vatanbilgisayardan aldım ?
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------hocam bu bilgisayarı almayı düşünüyorsan vatandan almada nerden alırsan al....
-----------------------------neden hocam ?
ben vatanbilgisayardan aldım ?
-----------------------------Pahalı. yeterlimi hocam :D
edit: vatanbilgisayar ürünlerini dolar üzrinden satıyor diğer teknoloji mağzalarına kıyasla daha pahalı..
-
vaio
-
http://pcdepo.com/asus-n53sn-sz129v-notebook-urun5849.html
Tek derdi klavye . Diğer türlü ekran kartı samsung'dan iyi ve Asus gibi bir marka zaten ... -
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
aslında bende 2500 lira olsa 500 liraya felan indirimden core duo lu ekran kartsız bi laptop düşürür geri kalan 2 milyarla on numara masaüstü yapardım :D
-----------------------------
harbi yaw o kasa uçar ama yerde durmaz :))
ASUS N53SVSX182V bu alete bak -
hacı dolar bu haldeyken laptop alma bekle.
