Meb Eşdurumu Atama
-
Selamlar muritler
Mebin eş durumu ataması için şart koştuğu son 2 yıl içinde 365 gün SSK lı gün sayısını yakalayamıyorum
2012 son ayları daha dolu
2013 yılı çalıştığım firmadan çıktım
124 gün falan var sonra işe girdiğim firma eksik yatırmış ama şimdi doldursak bile 30 gün anca kârim olur
sonrası tam bir felaket başıma olmadık bir iş geldi ( tuutuklandım) cezaevinde yattım çıkınca hayli süre kendime gelip iş bulamadım şuan mart 22 den beri siğortam var 2014 29 gun gözüküyor
meb ağustostaki atamada son dakikadaki güne kadar olanları sayıyormu
son 3 ay gözükmediği için haziran temmuz listeye alamıyorum
şimdi size sorum şu bu eksik yatıran firmaları şikayette bulununca alo 170 iş mahkemesine gidin diyip işi yokuşa sürüyolar
2012 Ağustostan sonra max 120 gün
2013 eksik yatıran firmayıda katsam 120 gün2014 ilk ayları boş marttan sonra hepsini saysalar 90 gün
şuanlık tamamlamam mümkün değil
eskik günleri isteğe bağlı vs doldurabiliyormuyum mebden Eksik SSK dan dolayı atanamayan oldumu
şikayet edeveğim firma kaç para ceza yer giriş çıkıi yaptırmışlar sürekli Eksik yatırmışlar sürekli
eşim boşanmak istiyor bıçak kemiğe dayandı napıcam ben arkadaşlar -
kusura bakmada yanina gidemiyorsun tayin olamiyorum diye bosanmak isteyen karidan bi halt olmaz .birisi bosanalim dedikten sonra da o is devam.etmez. bu ne lan tayin olamadim diye bosanim diyen sen yoksun diye baskasiylada gonul iliskisine girer .
sahsi dusuncem
-
o kadarda basit değil
nereyi tutsa elinde kalıyor
tutuklanma olayından sonra etrafında ailesinde bana karşı karalama kampanyaları sonuç verdibu tuzu biberi oldu
öyle düşün
ama bulundugu ilden nefret ediyor ve olayın son gunlerde başımıza gelmesi ayrı bir dert oldu -
okumdım ama tecrübeli biri olarak yazacam iş yerine gidince
-
Benim şimdi anlamadığım, atanacak olan eşinse senin ssk geçmişinle ne alakası var bu atama işinin? Bir de anladığım kadarıyla özel sektördesin. Eşinin çalıştığı yerde sana uygun iş/güç yok mudur?
Not: Bu konularla ilgili (atamadır, devlettir vb) bilgisizim. Ondan soruyorum.
-
blackstone_tr bunu yazdı
o kadarda basit değil
nereyi tutsa elinde kalıyor
tutuklanma olayından sonra etrafında ailesinde bana karşı karalama kampanyaları sonuç verdibu tuzu biberi oldu
öyle düşün
ama bulundugu ilden nefret ediyor ve olayın son gunlerde başımıza gelmesi ayrı bir dert oldubasıcan gıdıcen oldugu sehırde bır ıs bulucan ne ıs olursa olsun işmahkemelerı kısa bıtmez yargı ısler sonuc bulur ama hızlı olmaz bu süreç
hipokondriyak tarafından 09/Haz/14 15:50 tarihinde düzenlenmiştir -
tamam basıcam gidicem orda iş bulucamda evim barkım İst da onun ailesi burda
orda kaç kuruşa çalışıcam
aktif çalışıyorum eski günlerin tamamlanması lazmfirmalardan biriyle konuşucam tamamlayalım diye ama adamlar çok ceza yerse yapmazlar şikayetçi olsamda 3 5 gun kurtarmaz ben i
-
Hocam subatta da atama olacak büyük ihtimalle. Tabi yasadigin skntiyi anliyorum ama zor görünüyor. Alperi bekleyeyim takip ediyorum bende. Benzer seyler benim basimada gelebilir.
-
Allah kolaylık versin son satırı okudum üzüldüm
Atamanın son gününe kadar meb sayar hocam 365 gün şartı var
eş durumunu beklemeden normal atamayla eşin gelemiyormu yakına?
benim olayı anlatayım biz eş durumundan başvuracaktık eşim mebde ben özelde çonra eşim normal atamayla ilçeye uzak bir köyü gitti yere gitti ama yine ilgiçeye bağla 30dk lık yol sonra eş durumundan yakın köye aldırdık evden tam 1,5dk sürüyo :D
yani demem oki puanı çok düşük değilse normali dene şartlar uymuyorsa eş durumundan olayını unut
-
misal 2012 ağustos'undan sonra 2012 yılı için 120 günün var ise
2013 yılı için de 120 günün var ise
2014 mart ayında giriş yapmışsın hadi nisandan ağustosa kadar sayalım 5 ay var oda 150 gün yapar
2012 ağustos sonrası 120 gün
2013 yılı 120 gün
2014 marttan sonra 150 gün
toplam 390 gün
-
meb bile son 3 ayı yani agustos ta atama olunca mayıs
haziran
temmuz u saymıyormuş
ordaki arkadaşları öyle söylüyor yani benim 2014 >>>> 50 60 gün anca oluyor
