folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Meb Eşdurumu Atama



Meb Eşdurumu Atama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackstone_tr
    blackstone_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2013
    Erkek

    Selamlar muritler

    Mebin eş durumu ataması için şart koştuğu son 2 yıl içinde  365 gün SSK lı gün sayısını yakalayamıyorum

    2012  son ayları daha dolu

    2013 yılı çalıştığım firmadan çıktım

    124 gün falan var sonra işe girdiğim firma eksik yatırmış ama şimdi doldursak bile 30 gün anca kârim olur 

    sonrası tam bir felaket  başıma olmadık bir iş geldi ( tuutuklandım) cezaevinde yattım çıkınca hayli süre kendime gelip iş bulamadım şuan mart 22 den beri siğortam var 2014 29 gun gözüküyor


    meb ağustostaki atamada son dakikadaki güne kadar olanları sayıyormu


    son 3 ay gözükmediği için  haziran temmuz listeye alamıyorum

    şimdi size sorum şu bu eksik yatıran firmaları şikayette bulununca alo 170 iş mahkemesine gidin diyip işi yokuşa sürüyolar 


    2012 Ağustostan sonra max 120 gün

    2013 eksik yatıran firmayıda katsam 120 gün

    2014 ilk ayları boş marttan sonra hepsini saysalar 90 gün


    şuanlık tamamlamam mümkün değil

     

    eskik günleri isteğe bağlı vs doldurabiliyormuyum mebden Eksik SSK dan dolayı atanamayan oldumu

    şikayet edeveğim firma kaç para ceza yer giriş çıkıi yaptırmışlar sürekli Eksik yatırmışlar  sürekli

     


    eşim boşanmak istiyor bıçak kemiğe dayandı napıcam ben arkadaşlar

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    kusura bakmada yanina gidemiyorsun tayin olamiyorum diye bosanmak isteyen karidan bi halt olmaz .birisi bosanalim dedikten sonra da o is devam.etmez. bu ne lan tayin olamadim diye bosanim diyen sen yoksun diye baskasiylada gonul iliskisine girer .

    sahsi dusuncem 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackstone_tr
    blackstone_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2013
    Erkek

    o kadarda basit değil

    nereyi tutsa elinde kalıyor

    tutuklanma olayından sonra etrafında ailesinde bana karşı karalama kampanyaları sonuç verdi

     

    bu tuzu biberi oldu

     

    öyle düşün

    ama bulundugu ilden nefret ediyor ve olayın son gunlerde başımıza gelmesi ayrı bir dert oldu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    okumdım ama tecrübeli biri olarak yazacam iş yerine gidince


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Benim şimdi anlamadığım, atanacak olan eşinse senin ssk geçmişinle ne alakası var bu atama işinin? Bir de anladığım kadarıyla özel sektördesin. Eşinin çalıştığı yerde sana uygun iş/güç yok mudur?

    Not: Bu konularla ilgili (atamadır, devlettir vb) bilgisizim. Ondan soruyorum.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    blackstone_tr bunu yazdı

    o kadarda basit değil

    nereyi tutsa elinde kalıyor

    tutuklanma olayından sonra etrafında ailesinde bana karşı karalama kampanyaları sonuç verdi

     

    bu tuzu biberi oldu

     

    öyle düşün

    ama bulundugu ilden nefret ediyor ve olayın son gunlerde başımıza gelmesi ayrı bir dert oldu

    basıcan gıdıcen oldugu sehırde bır ıs bulucan ne ıs olursa olsun işmahkemelerı kısa bıtmez yargı ısler sonuc bulur ama hızlı olmaz bu süreç

    hipokondriyak tarafından 09/Haz/14 15:50 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackstone_tr
    blackstone_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2013
    Erkek

    tamam basıcam gidicem orda iş bulucamda evim barkım İst da onun ailesi burda 

     

    orda kaç kuruşa çalışıcam


    aktif çalışıyorum eski günlerin tamamlanması lazm

     

    firmalardan biriyle konuşucam tamamlayalım diye ama adamlar çok ceza yerse yapmazlar şikayetçi olsamda 3 5 gun kurtarmaz ben i

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    Hocam subatta da atama olacak büyük ihtimalle. Tabi yasadigin skntiyi anliyorum ama zor görünüyor. Alperi bekleyeyim takip ediyorum bende. Benzer seyler benim basimada gelebilir. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Allah kolaylık versin son satırı okudum üzüldüm

    Atamanın son gününe kadar meb sayar hocam 365 gün şartı var 

    eş durumunu beklemeden normal atamayla eşin gelemiyormu yakına?

    benim olayı anlatayım biz eş durumundan başvuracaktık eşim mebde ben özelde çonra eşim normal atamayla ilçeye uzak bir köyü gitti yere gitti ama yine ilgiçeye bağla 30dk lık yol sonra eş durumundan yakın köye aldırdık evden tam 1,5dk sürüyo :D

    yani demem oki puanı çok düşük değilse normali dene şartlar uymuyorsa eş durumundan olayını unut


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    misal 2012 ağustos'undan sonra  2012 yılı için 120 günün var ise 

    2013 yılı için de 120 günün var ise 

    2014 mart ayında giriş yapmışsın hadi nisandan ağustosa kadar sayalım 5 ay var oda 150 gün yapar 

     

    2012 ağustos sonrası   120 gün

    2013 yılı                         120 gün

    2014 marttan sonra       150 gün

     

    toplam                           390 gün

     

     

     


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackstone_tr
    blackstone_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2013
    Erkek

    meb bile son 3 ayı yani agustos ta atama olunca mayıs

                                                                                 haziran

                                                                                 temmuz u saymıyormuş

    ordaki arkadaşları öyle söylüyor yani benim 2014 >>>> 50 60 gün anca oluyor 

                                                                               

Toplam Hit: 1623 Toplam Mesaj: 17