Meslek Yüksek Okulu Geçişi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Merhaba hocalar bu yıl eml'den harita tapu kadastro alanını bitirdim,sizce geçiş yapıp 2 yıllığı okusammı yoksa biraz daha denesemmi şansımı fikirlernize ihtiyacım var.

     


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba hocalar bu yıl eml'den harita tapu kadastro alanını bitirdim,sizce geçiş yapıp 2 yıllığı okusammı yoksa biraz daha denesemmi şansımı fikirlernize ihtiyacım var.

     


    -----------------------------

    2 yıllık okuyacağına intihar etmeni öneririm. kafana kurşun sık daha iyi.

     


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba hocalar bu yıl eml'den harita tapu kadastro alanını bitirdim,sizce geçiş yapıp 2 yıllığı okusammı yoksa biraz daha denesemmi şansımı fikirlernize ihtiyacım var.

     


    -----------------------------

    2 yıllık okuyacağına intihar etmeni öneririm. kafana kurşun sık daha iyi.

     


    -----------------------------

    Hoca naptın. :D

    Eğer 2 yıllık okuyup bırakacaksan ne askerlikte ne de diğer alanlarda bir avantajı malesef yok. Ama sonrasında azimliyim dgs'ye kasar türkiye birincisi olurum diyorsan mühendislik veya artık alanının üstü neyse ona geçebilirsin. ama dgs kasıp tr brincisi olucak kapasite varsa ygs lys kasıpta birinci olabilirsin. İşin özü sadece 2 yıl okuma. Devamını getir. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba hocalar bu yıl eml'den harita tapu kadastro alanını bitirdim,sizce geçiş yapıp 2 yıllığı okusammı yoksa biraz daha denesemmi şansımı fikirlernize ihtiyacım var.

     


    -----------------------------

    2 yıllık okuyacağına intihar etmeni öneririm. kafana kurşun sık daha iyi.

     


    -----------------------------

    Hoca naptın. :D

    Eğer 2 yıllık okuyup bırakacaksan ne askerlikte ne de diğer alanlarda bir avantajı malesef yok. Ama sonrasında azimliyim dgs'ye kasar türkiye birincisi olurum diyorsan mühendislik veya artık alanının üstü neyse ona geçebilirsin. ama dgs kasıp tr brincisi olucak kapasite varsa ygs lys kasıpta birinci olabilirsin. İşin özü sadece 2 yıl okuma. Devamını getir. 


    -----------------------------

    lys midir nedir ondan kazanmak daha kolay. dgs kastırıyor. ayrıca üzerine okumayacaksan boşuna 2 yıllık okuma zaman kaybı


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    Kardeşim sen bu önyargıların hiçbirini kafana takma. Git 2 senelik oku dgs içinde hedefini şimdiden koy, hafiften çalışmaya başla. Arkadaşların dediği gibi Türkiye 1.cisi olmana falan gerek yok aşırı zor bi sınav değil dgs. Biraz matematiğin varsa kazanırsın dgsyi planlı çalışmayla.

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Bilemedimki napsam en azından bir yıl daha çalışsam ygs-lys'ye kafam rahat olur.

    baktın olmuyor ygs puanıyla gideriz 2 yıllığa müh.felan tutturamazsak.


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Dikey geçiş sınavı her yıl biraz daha rağbet görmeye başladı ve kazanmak daha zor hale geldi. Sorular basit olabilir. Fakat herkese basit. Bu sebeple 10 soru varsa en az 8'ini yapman gerekiyor. Kontenjanlar çok düşük. Bölümde dereceye girip okul puanını yüksek tutman şart. Yoksa kazanman çok zor. YGS LYS sınavları ile DGS'ye göre çok daha rahat bir şekilde yerleşebilirsin. DGS katsayı sorunu varken Teknik/Meslek Lisesi okuyup devam etmek isteyenler için bir çıkış kapısıydı. Tek özel yanı bu. Yoksa akılcı bir şekilde düşünüldüğünde YGS ve LYS sınavlarıyla yerleşmenin çok daha rahat olduğu görülebilir.


    λ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dikey geçiş sınavı her yıl biraz daha rağbet görmeye başladı ve kazanmak daha zor hale geldi. Sorular basit olabilir. Fakat herkese basit. Bu sebeple 10 soru varsa en az 8'ini yapman gerekiyor. Kontenjanlar çok düşük. Bölümde dereceye girip okul puanını yüksek tutman şart. Yoksa kazanman çok zor. YGS LYS sınavları ile DGS'ye göre çok daha rahat bir şekilde yerleşebilirsin. DGS katsayı sorunu varken Teknik/Meslek Lisesi okuyup devam etmek isteyenler için bir çıkış kapısıydı. Tek özel yanı bu. Yoksa akılcı bir şekilde düşünüldüğünde YGS ve LYS sınavlarıyla yerleşmenin çok daha rahat olduğu görülebilir.


    -----------------------------

    buda diğer liselilere koyabilir.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    kardesim,alaninda calismayacaksan hic bosuna zaman kaybetme ama yok ben bu isi yapicam,muhendislik gibi bir sansim var kazanirim diyorsan gitme meslek yuksek okuluna sinava kas.Ben bilgisayar programciliginda bu sene mezun oldum ve aciyorum gecirdigim 2 seneye,ayrica yapabilecegim bir baska oneri 2 senelige gitceksen ve buyuk sehirler disinda istiyorsan,merkezler kampusleri yaz,ilcelerde cok sikinti cekersin(tabi ki her yer ayni degil).Yani demek istedigim kucuk yere gitme.

    Ayrica dgs mevzusu degisti diye biliyorum,gordugun dersleri saymiyorlar artik yani 2 sene bitiyorsun muhendislik bolumunu kazansan bile 4 sene daha okuyorsun,hatta o okulun hazirligi varsa onuda okuyorsun =) oyle sikindirik bise oldu ama tam emin degilim sen onu bir arastir ona gore karar ver.Dgs'ye bel baglama.

     


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    okudugn seyi begenmiyorsan okuma,uzatirsin 3-4 sene bosuna,DGS derdin yoksa gelecek sinirli,

    Kas 4yilliga gir derim ben bi myo mezunu olarak.Capini bil iyi dusun,

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    hoca tavsiye etmem ama 2 yıllık bana yeter diyosan oku yoksa dgs falan uğraşma seneye girer kazanırım diyosan 1 yıl daha dene kazanamıycaksan dgsyi hiç kazanamazsın zaten

Toplam Hit: 1480 Toplam Mesaj: 12