Meslek Yüksek Okulu Geçişi
-
2 yıl okursun, DGS'de bişey olmaz sanırım :) ondan mezun olunca açıktan 2 yıl daha okursun?
Toplam Hit: 1479 Toplam Mesaj: 12
2 yıl okursun, DGS'de bişey olmaz sanırım :) ondan mezun olunca açıktan 2 yıl daha okursun?