Messenger Deli Etti
-
acemi-webci bunu yazdı:
-----------------------------
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------
Abü birkaç ayda şerefsizim hem ICQdan hem MSNden daha iyisini yaparım tek başıma. Adam gibi güvenliği flood koruması ssl li mesaj gondermesi herşeyi olur.
Zınk diye açılır zınk diye kapanır. asla donmaz.
Fakat benim yapmam önemli değil önemli olan Microsoft gibi bir firmanın bunu yapması, ben yaparsam asla yaygın olmaz yaygın olmayınca da tercih edilmesi zor olacaktır.
-----------------------------sen yap bütün müridler kullanır, hatta reklamlarınıda yaparız. sen yap yeterki :)
çoğu müridin sitesi var iki reklam atarlar tamamdır.?
-----------------------------sen yap yeterki kamera açılacakmı? :D
-
2008 kullanıyorum aylardır bi kere sorun çıkmadı.
-
son 2 haftada kafayı yedirtti 8.5 a dönüp biraz sakinleştim sonunda.
-
iş yerinde amsn kurulu süper memnunum ama evde msn son sürüm var
10dk bi kopuyor kendi kendine
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------
Abü birkaç ayda şerefsizim hem ICQdan hem MSNden daha iyisini yaparım tek başıma. Adam gibi güvenliği flood koruması ssl li mesaj gondermesi herşeyi olur.
Zınk diye açılır zınk diye kapanır. asla donmaz.
Fakat benim yapmam önemli değil önemli olan Microsoft gibi bir firmanın bunu yapması, ben yaparsam asla yaygın olmaz yaygın olmayınca da tercih edilmesi zor olacaktır.
-----------------------------Sorunsuz olursa kullanmayan kalmaz.
-
GTalk kullanılabilir gerçekten güzel ben bir sorunla karşılaşmadım.
-
msni kapat
C:\Users\Kullanıcı adınız\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts klasörünün içindeki tüm dosyaları temizle bu kadar
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------
Abü birkaç ayda şerefsizim hem ICQdan hem MSNden daha iyisini yaparım tek başıma. Adam gibi güvenliği flood koruması ssl li mesaj gondermesi herşeyi olur.
Zınk diye açılır zınk diye kapanır. asla donmaz.
Fakat benim yapmam önemli değil önemli olan Microsoft gibi bir firmanın bunu yapması, ben yaparsam asla yaygın olmaz yaygın olmayınca da tercih edilmesi zor olacaktır.
-----------------------------Hocam sen yap tutulmazsa en azından tahrichat yaparız, müridler kullanır.
-
şeyhim öyle diyorsan sen yap ama farklı bir özelliği olsun messenger gtalk ve icq benzeri platformlara oturum açabiliyor ve hepsinin kişi listelerini tek bir listede barındırabiliyor olsun. Sonra işte bu kameradır sesli görüşmedir offline mesajdır vs vs gibi özellikleri de olsun yaygınlaşmaya başlar... hemen arkasından kendi platformuna taşırsın bütün dertler sona erer çokta güzel olur bence...
-
abi msn den sogudum resmen skype kullanıyorum 2 aydır daha guzel..
