Messenger Deli Etti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    acemi-webci bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Abü birkaç ayda şerefsizim hem ICQdan hem MSNden daha iyisini yaparım tek başıma. Adam gibi güvenliği flood koruması ssl li mesaj gondermesi herşeyi olur.

    Zınk diye açılır zınk diye kapanır. asla donmaz.

    Fakat benim yapmam önemli değil önemli olan Microsoft gibi bir firmanın bunu yapması, ben yaparsam asla yaygın olmaz yaygın olmayınca da tercih edilmesi zor olacaktır.


    -----------------------------

    sen yap bütün müridler kullanır, hatta reklamlarınıda yaparız. sen yap yeterki :)
    çoğu müridin sitesi var iki reklam atarlar tamamdır.?


    -----------------------------

    sen yap yeterki kamera açılacakmı? :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    2008 kullanıyorum aylardır bi kere sorun çıkmadı.


    memento mori.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Valira
    Valira's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2003
    Dişi

    son 2 haftada kafayı yedirtti 8.5 a dönüp biraz sakinleştim sonunda.


    The ability to destroy a planet is insignificant, next to the power of the force.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    iş yerinde amsn kurulu süper memnunum ama evde msn son sürüm var

    10dk bi kopuyor kendi kendine


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuz_ruhu_03
    tuz_ruhu_03's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Abü birkaç ayda şerefsizim hem ICQdan hem MSNden daha iyisini yaparım tek başıma. Adam gibi güvenliği flood koruması ssl li mesaj gondermesi herşeyi olur.

    Zınk diye açılır zınk diye kapanır. asla donmaz.

    Fakat benim yapmam önemli değil önemli olan Microsoft gibi bir firmanın bunu yapması, ben yaparsam asla yaygın olmaz yaygın olmayınca da tercih edilmesi zor olacaktır.


    -----------------------------

     

    Sorunsuz olursa kullanmayan kalmaz.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    GTalk kullanılabilir gerçekten güzel ben bir sorunla karşılaşmadım.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    msni kapat

    C:\Users\Kullanıcı adınız\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts klasörünün içindeki tüm dosyaları temizle bu kadar

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Abü birkaç ayda şerefsizim hem ICQdan hem MSNden daha iyisini yaparım tek başıma. Adam gibi güvenliği flood koruması ssl li mesaj gondermesi herşeyi olur.

    Zınk diye açılır zınk diye kapanır. asla donmaz.

    Fakat benim yapmam önemli değil önemli olan Microsoft gibi bir firmanın bunu yapması, ben yaparsam asla yaygın olmaz yaygın olmayınca da tercih edilmesi zor olacaktır.


    -----------------------------

    Hocam sen yap tutulmazsa en azından tahrichat yaparız, müridler kullanır.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    şeyhim öyle diyorsan sen yap ama farklı bir özelliği olsun messenger gtalk ve icq benzeri platformlara oturum açabiliyor ve hepsinin kişi listelerini tek bir listede barındırabiliyor olsun. Sonra işte bu kameradır sesli görüşmedir offline mesajdır vs vs gibi özellikleri de olsun yaygınlaşmaya başlar... hemen arkasından kendi platformuna taşırsın bütün dertler sona erer çokta güzel olur bence...


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    abi msn den sogudum resmen skype kullanıyorum 2 aydır daha guzel..


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
Toplam Hit: 4302 Toplam Mesaj: 28