Messenger Deli Etti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    söylediklerinizi denedim ancak sonuç yok :(

    amsn bile yükledim o da çalışmadı.


    He is finding himself.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Skype kullanın bırakın msn i  kafanız rahat olsun

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    abi şeyh ne kadar sorunsuz yaparsa yapsın yayılamaz ha kendi aramızda konuşuruz orası ayrı ama onun içinde adam aylarca uğraşamaz saçma olur :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    acemi-webci bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Abü birkaç ayda şerefsizim hem ICQdan hem MSNden daha iyisini yaparım tek başıma. Adam gibi güvenliği flood koruması ssl li mesaj gondermesi herşeyi olur.

    Zınk diye açılır zınk diye kapanır. asla donmaz.

    Fakat benim yapmam önemli değil önemli olan Microsoft gibi bir firmanın bunu yapması, ben yaparsam asla yaygın olmaz yaygın olmayınca da tercih edilmesi zor olacaktır.


    -----------------------------

    sen yap bütün müridler kullanır, hatta reklamlarınıda yaparız. sen yap yeterki :)
    çoğu müridin sitesi var iki reklam atarlar tamamdır.?


    -----------------------------

    sen yap yeterki kamera açılacakmı? :D


    -----------------------------

     

    zeki murende bizi gorecek mi ?

     

     

    hocam yapsan olur tahribat kullanir guzel olur :)


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Benimkide 20 sn donuyor 10 sn çalışıyor 20 sn donuyor

    ulan 90 lı yıllarda ICQ kullanırken yaşamadığım sorunları 10 senedir msnde yaşıyorum.

    Taa o zamanlarda adama dosya gönderirken Resume seçeneği vardı. Upload hızını ayarlayabiliyorduk. Mesajımızın karşıya ulaşmadığını görmedik. daha iki sene öncesine kadar Msnde olmayan Offline message özelliği vardı.

    10 Senedir basit bir chat programını adam edemedi microsoft bu çağda hala 808AFC12309 gibi error kodu veriyor ev kullanıcısına hitap eden program, Error lookup yapıyoruz sistem saatiniz dogru olmadığı için msn açılamıyor diyor (Ne alakaysa)

    Harbiden şuna iyi bir alternatif çıksın yaygınlaşsında kurtulalım messengerdan.


    -----------------------------

    TahriMessengerın zamanı geldide geçiyor bile şeyh =)


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    klimaliailesalonu
    klimaliailesalonu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    holi msn in yerini alması lazım değilki illa yap abi taskbar da dursun tbtmsgr :) en azından ssl konuşuruz birbirimizle

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    Windows 7 kurdum bugün. İnternet bağlantısında falan sorun yok ancak msn'de sürekli aynı hatayı alıyorum.

    Güncelleştirmeleri falan yaptım, temiz messenger çektim.

    Başka önerisi olan var mı?

    hata kodu: 81000306


    -----------------------------

     

    güncelleme kurunca o hataları veriyo hocam kurma bence baştan formatla :D

Toplam Hit: 4306 Toplam Mesaj: 28