Messenger Deli Etti
-
söylediklerinizi denedim ancak sonuç yok :(
amsn bile yükledim o da çalışmadı.
-
Skype kullanın bırakın msn i kafanız rahat olsun
-
abi şeyh ne kadar sorunsuz yaparsa yapsın yayılamaz ha kendi aramızda konuşuruz orası ayrı ama onun içinde adam aylarca uğraşamaz saçma olur :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
acemi-webci bunu yazdı:
-----------------------------
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------
Abü birkaç ayda şerefsizim hem ICQdan hem MSNden daha iyisini yaparım tek başıma. Adam gibi güvenliği flood koruması ssl li mesaj gondermesi herşeyi olur.
Zınk diye açılır zınk diye kapanır. asla donmaz.
Fakat benim yapmam önemli değil önemli olan Microsoft gibi bir firmanın bunu yapması, ben yaparsam asla yaygın olmaz yaygın olmayınca da tercih edilmesi zor olacaktır.
-----------------------------sen yap bütün müridler kullanır, hatta reklamlarınıda yaparız. sen yap yeterki :)
çoğu müridin sitesi var iki reklam atarlar tamamdır.?
-----------------------------sen yap yeterki kamera açılacakmı? :D
-----------------------------zeki murende bizi gorecek mi ?
hocam yapsan olur tahribat kullanir guzel olur :)
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------
Benimkide 20 sn donuyor 10 sn çalışıyor 20 sn donuyor
ulan 90 lı yıllarda ICQ kullanırken yaşamadığım sorunları 10 senedir msnde yaşıyorum.
Taa o zamanlarda adama dosya gönderirken Resume seçeneği vardı. Upload hızını ayarlayabiliyorduk. Mesajımızın karşıya ulaşmadığını görmedik. daha iki sene öncesine kadar Msnde olmayan Offline message özelliği vardı.
10 Senedir basit bir chat programını adam edemedi microsoft bu çağda hala 808AFC12309 gibi error kodu veriyor ev kullanıcısına hitap eden program, Error lookup yapıyoruz sistem saatiniz dogru olmadığı için msn açılamıyor diyor (Ne alakaysa)
Harbiden şuna iyi bir alternatif çıksın yaygınlaşsında kurtulalım messengerdan.
-----------------------------TahriMessengerın zamanı geldide geçiyor bile şeyh =)
-
holi msn in yerini alması lazım değilki illa yap abi taskbar da dursun tbtmsgr :) en azından ssl konuşuruz birbirimizle
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
Windows 7 kurdum bugün. İnternet bağlantısında falan sorun yok ancak msn'de sürekli aynı hatayı alıyorum.
Güncelleştirmeleri falan yaptım, temiz messenger çektim.
Başka önerisi olan var mı?
hata kodu: 81000306
-----------------------------güncelleme kurunca o hataları veriyo hocam kurma bence baştan formatla :D
